Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-10-16, 22:43
  #109
Medlem
LFCYNWAs avatar
Märkligt att Peterson fick så lite speltid. Är det inte tanken att vi ska pröva mycket nytt under träningsmatcherna...... känns som vi fortfarande går i gamla hjulspår.
Citera
2018-10-16, 22:54
  #110
Medlem
Opportunitiess avatar
Inte sett matchen. Vem var det som drällde med bollen på kvitteringen? Såg bara kortis på fyransporten och det såg minst sagt lojt ut den aktionen?
Citera
2018-10-16, 22:54
  #111
Medlem
Det är en träningsmatch sätter inte så mycket betydande i det. Gillar Janne Andersson sen tycker jag att 3-4 spelare inte borde få spela i landslaget, Berg , durmaz bland annat sån här match borde fler yngre spelare få chansen typ tibbling.
Citera
2018-10-16, 22:55
  #112
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Inte sett matchen. Vem var det som drällde med bollen på kvitteringen? Såg bara kortis på fyransporten och det såg minst sagt lojt ut den aktionen?

Kristoffer Peterson.
Citera
2018-10-16, 22:58
  #113
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Kristoffer Peterson.

Hur var Sverige annars el snillo? Nån du vill rosa eller risa?
Citera
2018-10-16, 23:00
  #114
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Hur var Sverige annars el snillo? Nån du vill rosa eller risa?

Jag såg bara andra halvlek men Hiljemark stod ut med sina löpningar kors och tvärs över planen, skapade en hel del farligt på det viset. Guidetti gjorde mål, hade ett bra distansskott och såg överlag skarpare ut än tidigare.

Övriga ungefär som förväntat.
Citera
2018-10-16, 23:04
  #115
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag såg bara andra halvlek men Hiljemark stod ut med sina löpningar kors och tvärs över planen, skapade en hel del farligt på det viset. Guidetti gjorde mål, hade ett bra distansskott och såg överlag skarpare ut än tidigare.

Övriga ungefär som förväntat.

Martin Olsson var väl halvokej också?

Durmaz och Sebastian Andersson klappruttna.
Övriga bara halvdåliga och oinspirerade.
Citera
2018-10-16, 23:04
  #116
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Märkligt att Peterson fick så lite speltid. Är det inte tanken att vi ska pröva mycket nytt under träningsmatcherna...... känns som vi fortfarande går i gamla hjulspår.

Du måste ju tänka på att de mötte ett "otroligt" bra lag. De hade ju sitt bästa lag.

Var det så illa i första halvlek som Backe sa, att det var klasskillnad?
Citera
2018-10-16, 23:05
  #117
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Martin Olsson var väl halvokej också?

Durmaz och Sebastian Andersson klappruttna.
Övriga bara halvdåliga och oinspirerade.

Martin Olsson är bra på att komma fram i banan men jag tycker att han lider av tunnelseende. Blir liksom aldrig något av hans eskapader.

Durmaz gör för mycket skitgrejer. Kristoffer Olsson gjorde ett par bra saker men jag är tveksam till honom på den här nivån, känns alltjämt för tunn. Måste bli betydligt hårdare i kroppen.
Citera
2018-10-16, 23:10
  #118
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag såg bara andra halvlek men Hiljemark stod ut med sina löpningar kors och tvärs över planen, skapade en hel del farligt på det viset. Guidetti gjorde mål, hade ett bra distansskott och såg överlag skarpare ut än tidigare.

Övriga ungefär som förväntat.

Två trevliga utropstecken. Bra det. Tack
Citera
2018-10-16, 23:25
  #119
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Du måste ju tänka på att de mötte ett "otroligt" bra lag. De hade ju sitt bästa lag.

Var det så illa i första halvlek som Backe sa, att det var klasskillnad?
Ja det skulle jag säga i princip var det klasskillnad som backe sa.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback