Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 19:08
  #1
Medlem
Jag tänkte prova att skaffa lite skägg, typ en rund "goatee" eller liknande. Nu är det ca 1,5 vecka sedan jag rakade mig och hittills ser det ut så här. Vad tror ni, kan det bli något av det eller är skäggväxten fortfarande för gles och fjunig?

https://i.imgur.com/E3f3sbW.jpg
Citera
2018-10-16, 19:15
  #2
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suhr
Jag tänkte prova att skaffa lite skägg, typ en rund "goatee" eller liknande. Nu är det ca 1,5 vecka sedan jag rakade mig och hittills ser det ut så här. Vad tror ni, kan det bli något av det eller är skäggväxten fortfarande för gles och fjunig?

https://i.imgur.com/E3f3sbW.jpg

Lägg ner det där med skägg, öht det är bara ofräscht och döljer ansiktet.
Citera
2018-10-17, 00:10
  #3
Medlem
Dimaks avatar
Hur gammal e du? jag har precis börjat odla jag med , inne i vecka 2 eller 3 nu, aldrig testat förut btw 24 år.
Citera
2018-10-17, 00:35
  #4
Medlem
Ser lite kämpigt ut men ge det några veckor till. Behövs inte så mycket skägg för att piffa upp ett ansikte så länge man håller det symmetriskt och välvårdat
Citera
2018-10-17, 09:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hur gammal e du? jag har precis börjat odla jag med , inne i vecka 2 eller 3 nu, aldrig testat förut btw 24 år.
23 om en ett par månader. Har heller aldrig testat tidigare. I nu läget tycker jag det ser mest ovårdat ut och funderar på att raka mig igen. Vi får se hur länge jag härdar ut.
Citera
2018-10-17, 11:07
  #6
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Svårt att bedöma efter den bilden, och när det bara har gått 1,5 veckor, men det ser lite väl lest ut. Samtidigt behöver man ju inte ha så kraftig skäggväxt för att ha någon typ av goatee, fast personligen tycker jag inte att det ser speciellt snyggt ut med ett litet Johnny Depp-skägg. Du kan ge det ett par månader så får du se vad du har att komma med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback