Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 12:20
  #1
Medlem
Dvs, de kommer hit för att ha samlag med exotiska långa vita skandinaver? Jag har sett nämligen några typfall under årens lopp. Ofta har det dock varit negresser från andra europeiska länder, som varit helt sextokiga och ute efter långa vita män med muskler i Sverige. Själv hade jag och några vänner en orgie med 3 sådana negresstudenter från Belgien. De var helt crazy och överkåta. Dock betalade de inget, utan raggade upp oss på krogen enbart.
Har även varit med om några mörka latinas som varit här yrkesvägar och bara varit ute efter sex med vita män. Ofta reseledare, flygvärdinnor, affärskvinnor etc.

Men jag undrar om ni sett eller varit med om att kommit och betalt vita män för att ha sex med dem, som vita kvinnor gör i Afrika med negrer?
Citera
2018-10-16, 14:49
  #2
Medlem
Bra fråga, aldrig hört om något sådant. Vad tjänar en nordisk man på att knulla en afrikan? Kärringar åker ju och sexturistar för att de vill ha kuk, och här hemma är dom för fula... I utbyte får afrikanen pengar.

Vad får den nordiska mannen här hemma om afrikanen kommer? Aldrig träffat på någon som gillar negresser så mycket att de betalar för det
Citera
2018-10-16, 14:52
  #3
Medlem
Nej, finns liksom inga överraskningar när presentpaket öppnas kanske av andra skäl som green card etc men enbart för sex njaaaa...
Citera
2018-10-17, 12:44
  #4
Medlem
I asiatiska turistgrupper som besöker Sverige och övriga nordiska länder finns det oftast kvinnor som är väldigt nyfikna på oss nordiska män. Har aldrig försökt få betalt men det raggas riktigt hårt. Pengar har de oftast gott om. (Jag är busschaffis)
Citera
2018-10-17, 12:45
  #5
Avstängd
Förmodligen mycket vanligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback