Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-15, 16:27
  #1
Medlem
Har någon dejtat samma person igen? Om man har träffats någon månad och allt har känts jättebra, haft väldigt bra personkemi och haft genuint roligt ihop? Menar då från bådas håll. Men personen bryter med dig rätt så plötsligt utan någon riktigt anledning förutom att det blev ansträngande med en ny arbetsplats och nya kollegor.

Gillade verkligen personen och hoppas på att hen kommer höra av sig om några veckor.
Är det någon som sitter på några solskenshistorier?
__________________
Senast redigerad av Elsa1996 2018-10-15 kl. 17:07.
Citera
2018-10-15, 17:53
  #2
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Såklart det kan gå. Ni gillade ju varandra(antar jag?) tidigare. Har dock ingen personlig historia om det.
Citera
2018-10-16, 08:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Såklart det kan gå. Ni gillade ju varandra(antar jag?) tidigare. Har dock ingen personlig historia om det.

Ja det hoppas jag, det kändes som att vi båda hade lika starka känslor för varandra. Men eftersom beslutet om att inte ses mer inte var från mitt håll så måste något ha skett. Kan dock inte komma på vad?
Citera
2018-10-16, 11:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1996
Kan dock inte komma på vad?

Det kan jag, det är inte särskilt svårt. Han hittade någon mer intressant. Kommer han tillbaka så är det därför att du är plan b och därför att det inte funkade med tjejen som han tyckte var mer intressant och bättre än du.
Citera
2018-10-16, 12:14
  #5
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1996
Har någon dejtat samma person igen? Om man har träffats någon månad och allt har känts jättebra, haft väldigt bra personkemi och haft genuint roligt ihop? Menar då från bådas håll. Men personen bryter med dig rätt så plötsligt utan någon riktigt anledning förutom att det blev ansträngande med en ny arbetsplats och nya kollegor.

Gillade verkligen personen och hoppas på att hen kommer höra av sig om några veckor.
Är det någon som sitter på några solskenshistorier?
Personen bryter utan en riktig anledning... varför ska du sitta och vänta på en ny chans då?
Om man gillar någon så måste man väl kunna hålla kvar vid det även om man byter jobb.
Tråkigt att säga men gå vidare. Personen hittade förmodligen nåt mer intressant och de gör säkert du också när du släppt detta.
Lycka till!
Citera
2018-10-16, 17:02
  #6
Medlem
klart det kan gå igen om båda hade ett starkt intresse för varandra sedan tidigare
Citera
2018-10-16, 20:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Det kan jag, det är inte särskilt svårt. Han hittade någon mer intressant. Kommer han tillbaka så är det därför att du är plan b och därför att det inte funkade med tjejen som han tyckte var mer intressant och bättre än du.

Jag kanske är lite väl blåögd just nu, men det känns inte som att han träffade flera samtidigt. På hans intiativ sa han att han endast träffade mig och ville fortsätta träffa bara mig. Plus att vi träffade, skrev och ringde så pass ofta att jag inte förstår hur han skulle ha haft tid för att snacka med någon annan samtidigt? Känns mer som att något hände..
Citera
2018-10-16, 20:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Personen bryter utan en riktig anledning... varför ska du sitta och vänta på en ny chans då?
Om man gillar någon så måste man väl kunna hålla kvar vid det även om man byter jobb.
Tråkigt att säga men gå vidare. Personen hittade förmodligen nåt mer intressant och de gör säkert du också när du släppt detta.
Lycka till!

Tråkigt nog så var det första gången jag kände så här för någon, sättet vi klickade på och hur kul vi hade ihop. Hoppas på att det kanske gick för fort fram och han blev rädd? Och ja, det är rätt så nyligen som det skedde så snart så hittar jag också något mer intressant.
Citera
2018-10-16, 20:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
klart det kan gå igen om båda hade ett starkt intresse för varandra sedan tidigare

håller tummar och tår på det!
Citera
2018-10-17, 01:19
  #10
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1996
Tråkigt nog så var det första gången jag kände så här för någon, sättet vi klickade på och hur kul vi hade ihop. Hoppas på att det kanske gick för fort fram och han blev rädd? Och ja, det är rätt så nyligen som det skedde så snart så hittar jag också något mer intressant.
Ja de är trist när det blir så, oavsett orsak. Bästa rådet är att försöka att gå vidare. Att hålla fast vid det drar bara ut på det jobbiga.
OM de skulle vara så att han ångrar sig så hör han säkert av sig senare, men förvänta dig inte det och ta inte något initiativ till det själv då de förmodligen bara river upp för dig.

Lycka till i framtiden.
Citera
2018-10-17, 08:22
  #11
Medlem
Tack för alla svar, förstår att det bästa är att gå vidare för att inte bli sårad. MEN, han har nu börjat lägga ut många olika snapchat stories, vilket han aldrig gjorde innan. Igår var det någon bild på hans ansikte (som jag inte kollade på) och idag dök det upp en bild på han utan tröja med en helt orelevant text till. Har fortfarande inte kollat på den.

Övertänker jag helt eller lägger han upp saker för att jag ska se?
Citera
2018-10-17, 09:38
  #12
Medlem
Jag tror du övertänker. En person som bryter tidigt i relationen och inte ger ett tillfredsställande svar ska man inte lägga mer tid på. En relation ska flyta på någorlunda enkelt i början. Ett givande och tagande av vem som leder och för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback