Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-15, 14:44
  #1
Medlem
slidsekret88s avatar
Ser att det finns billiga direktflyg till ön Phu Quoc i Vietnam. Vore kul att testa något annat än Thailand och vietnameser är dessutom snyggare än thai enligt mig. Någon som varit där eller vet något? Helt dött eller finns det tjejer att få tag på? Priser jämfört med Thailand? Om det är lätt att ta sig därifrån till andra ställen i Vietnam så funkar även tips på det.
Citera
2018-10-15, 14:59
  #2
Medlem
psychotropics avatar
Vietnam är hårda när det kommer till prostitution. Det är olagligt att ens bjuda in ett vietnameska till ditt hotell, förutsatt att ni inte är gifta.
Citera
2018-10-15, 15:52
  #3
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychotropic
Vietnam är hårda när det kommer till prostitution. Det är olagligt att ens bjuda in ett vietnameska till ditt hotell, förutsatt att ni inte är gifta.

Really? Låter ju jobbigt. Då kanske man skall avstå då.
Citera
2018-10-15, 18:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Really? Låter ju jobbigt. Då kanske man skall avstå då.
Det låter som en bra idé.
Citera
2018-10-16, 01:16
  #5
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychotropic
Vietnam är hårda när det kommer till prostitution. Det är olagligt att ens bjuda in ett vietnameska till ditt hotell, förutsatt att ni inte är gifta.

Jaha, du var full av skit. Antar att det är som i Thailand. Olagligt på pappret men ingen jävel bryr sig.

https://www.youtube.com/watch?v=NC3nEmDUd1s
Citera
2018-10-16, 04:08
  #6
Medlem
Vietnam är inte Thailand, men när jag var i Hanoi för ett år sedan ca, så åkte det omkring tjejer på skoter som erbjöd sig att guida runt i stan.
Träffade två stycken sådana tjejer. Den första tog mig runtomkring till olika sevärdheter m.m.

Den andra tjejen träffade jag vid Ho bay mau. Hon kunde i princip ingen Engelska. Hon undrade om jag behövde en guide. Svarade att jag redan hade sett staden, men erbjöd henne pengar om jag fick fotografera henne.
Vi gick och satte oss vid sjökanten. Tog en del foton på henne där. Frågade sedan om jag fick hålla på med hennes fötter. Hon verkade lite fundersam i början, men efter ett litet tag så verkade hon tycka om detta.
Satt sedan och kysstes där i en halvtimme kanske.

Mycket trevligt.

Så hittar du en skotertjejer i Phu Quoc så...
Citera
2018-10-16, 09:23
  #7
Medlem
heeyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychotropic
Vietnam är hårda när det kommer till prostitution. Det är olagligt att ens bjuda in ett vietnameska till ditt hotell, förutsatt att ni inte är gifta.

skit prat
Jag var i Hanoi 2 år sen det fanns massor av tjejer i frisörsalonger som erbjöd sex och på Hanoi centrum som det här.

http://www.bilddump.se/bilder/201810....69.233.73.jpg
Citera
2018-10-16, 09:39
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychotropic
Vietnam är hårda när det kommer till prostitution. Det är olagligt att ens bjuda in ett vietnameska till ditt hotell, förutsatt att ni inte är gifta.

Nej, du blandar ihop Laos med Vietnam. I Laos är det förbjudet för tjejer att ha sex med utlänningar om man inte är gift eller att bröllopsdag är bestämt. Anledningen till detta är att en massa kinesiska män for till Laos och lurade tjejer till sex och drog tillbaka till Kina om tjejen blev gravid.

Prostitution i Vietnam är olagligt, men vanligt förekommande, framför allt på KTV kan man hitta tjejer.
Citera
2019-01-11, 23:49
  #9
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Really? Låter ju jobbigt. Då kanske man skall avstå då.

På ön kallas detta ”Massage” och är dolt acceptabelt rätt skött. Fråga taxi efter Nightclub Massage etc. och det finns en hel del. Fick själv kontakt med en otroligt vacker VietWomen som erbjöd privat mm helt flexibelt. Och många av dem är mycket vackra. Inte alla. Men sök... oj vilken klasskillnad i utseende.

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback