Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-15, 09:46
  #1
Medlem
StickiestofIckys avatar
Har någon erfarenhet av att handla fordon på superbilligt.se?
Tycker det är konstigt att det inte finns nåt telefonnummer som man kan nån dom på.
Citera
2018-10-15, 09:54
  #2
Medlem
hibernalhatts avatar
Då skulle jag INTE handla där, luktar problem...
Sidan drivs av Brantech imp AB och där finns tre telefonnummer:
https://www.ratsit.se/5566831268-brantech_imp_AB
__________________
Senast redigerad av hibernalhatt 2018-10-15 kl. 09:56. Anledning: fel url
Citera
2018-10-15, 10:24
  #3
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickiestofIcky
Har någon erfarenhet av att handla fordon på superbilligt.se?
Tycker det är konstigt att det inte finns nåt telefonnummer som man kan nån dom på.
Inget nummer? Låter extremt oseröst...
Citera
2018-10-15, 10:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickiestofIcky
Har någon erfarenhet av att handla fordon på superbilligt.se?
Tycker det är konstigt att det inte finns nåt telefonnummer som man kan nån dom på.

Jag köpte en 49cc cross till min son förra året. När jag öppnade paketet var den fraktskadad.
Kontaktade dem då via mail.
De svarade i princip direkt.
Och efter att jag skickat bilder på skadorna skickade de en ny cross utan snack. Fick en betald fraktsedel av dem och lämnade sedan in den in trasiga crossen till DHL.
Jag upplevde de som professionella och skulle inte tveka att handla av dem igen.
Citera
2018-10-15, 11:53
  #5
Moderator
HelgeBuks avatar
Dom finns, och säljer väldigt mycket prylar. Fast personligen skulle jag nog inte köpa nåt där, eftersom det är "kina-skräp". Men det beror väl på hur villig man är att ta hand om grejerna.

Slit-och-släng enligt devisen "glad om det fungerar två år" så är det nog värt det.
Citera
2018-10-15, 17:56
  #6
Medlem
INTPs avatar
Billigaste möjlige kinaskräp. Två timmars mekande per en timme körning, på lite för många av exemplaren - men visst, några har tur och får en hoj som fungerar bra.
Citera
2018-10-16, 08:23
  #7
Medlem
StickiestofIckys avatar
Tack för alla svar. Får se hur det blir med det hela.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback