Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 21:26
  #1
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
Hej. Sökt en tjänst på en av de fyra största. Förutom personligt brev, cv och högskolebetyg vill de att man ska bifoga gymnasiebetyg. Jag lät bli att bifoga gymnasiebetyget men bifogade resten och genomförde sedan deras tester. Tänkte kontakta ansvarige och berätta att jag inte bifogade gymnasiebetygen eftersom jag inte kan ladda ner de till skrivbordet från antagning som man kan göra med universitetsbetygen från ladok.

Vet någon hur jag ska kunna ladda ner de gymnasiebetyg som finns på antagning.se till skrivbordet så jag kan bifoga/skicka de digitalt till någon annan?
Citera
2018-10-14, 21:29
  #2
Medlem
En print screen borde ju fungera men det kanske inte blir det bästa resultatet. Sedan klipper du till den i paint.
Annars kan du maila ditt gymnasium och be om betyget.
Citera
2018-10-14, 21:29
  #3
Medlem
Hamsterbolls avatar
Printscreena sidan bara?
Citera
2018-10-14, 21:33
  #4
Medlem
Soppskottets avatar
Varken du eller de som jobbar på antagning.se kan "ladda ner" ditt betyg. Kontakta skolan som utfärdade betyg då får du nya papper.

Eller stadsarkivet.
Citera
2018-10-14, 21:35
  #5
Medlem
Tryckkokarens avatar
Printscreen fungerar bra. Har själv skickat mina gymnasiebetyg på det sättet, via antagning.se.
Citera
2018-10-14, 21:38
  #6
Avstängd
riksdagsmajoritets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Printscreena sidan bara?
Ok. Printscreenade och sparade till onedrive. Dum jag är som inte tänkte på det innan.
Citera
2018-10-14, 22:04
  #7
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Ok. Printscreenade och sparade till onedrive. Dum jag är som inte tänkte på det innan.

Bra att det löste sig lycka till nu!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback