Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 19:02
  #133
Avstängd
wazzobazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaskk
Tycker det är dåligt beteende av handelsbanken. Ni som kommenterat ovan, hur tycker ni att det är bra att banker inte har koll på vart pengarna går? Jag vill i alla fall så lite pengar som möjligt går till droghandel, svart marknad och terroristgrupper. Därav är det viktigt att alla banker sköter sig.

För att så mycket pengar som möjligt ska bli över till svenska staten som redan stödjer både terroristgrupper och pedofiler ekonomiskt?

Samhällskontraktet är brutet sedan länge. Om en bank faktiskt sköter sitt uppdrag som just bank och därmed gör det möjligt för den enskilda individen att göra/spara pengar, särskilt för att undanhålla skatter/i ett senare skede ha råd att flytta från multikulti-skiten, så är det i min mening sunt.

Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Trams.

Sanning! Svenska journalister är i regel lågintelligent pack. De drar sig inte för att ljuga och felcitera även om deras bluffar enkelt kan synas.
__________________
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-10-16 kl. 19:05.
Citera
2018-10-18, 16:27
  #134
Medlem
Ken Drydens avatar
Jag tycker synd om honom. Jag hade kunnat svara likadant själv för att "vara rolig", eller för att ge journalistsvinet ett riktigt drastiskt exempel på hur dispositionsregler funkar rent principiellt.

PS. Jag är ingen presstalesman.
Citera
2018-10-18, 16:29
  #135
Medlem
Smågodis eller barnporr är väl inte så illa som smågodis och barnporr.
Citera
2018-10-18, 22:54
  #136
Medlem
avrogados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Smågodis eller barnporr är väl inte så illa som smågodis och barnporr.
Och en smutsvit van parkad på lämppo ställer?
Citera
2018-10-19, 00:11
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avrogado
Och en smutsvit van parkad på lämppo ställer?

Precis
Citera
2018-10-22, 23:06
  #138
Medlem
Blaobars avatar
Kan man höra inspelning någonstans?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback