Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-14, 10:16
  #13
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Det här kan inte tolkas som något annat än ett förtäckt hot mot partiföreträdare för C och L.

Tolkar man även in din historik på FB kan man lätt dra paralleller med andra högerextremister som spårat ut. Lita på att du i och med det har hamnat i ett register hos säkerhetspolisen, om du inte redan är under monitorering.

Nej han frågar hur hotbilden ser ut och skriver att han känner ett extremt hat. Det är knappast ett förtäckt hot.
Citera
2018-10-14, 10:17
  #14
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Undra vem det är som hotar här.

Jag är absolut den sista som skulle vilja se något odemokratiskt hända. Skulle dö för C och Ls rätt att uttrycka sina åsikter.

Jag skulle stänga kontot och ligga lågt från åsiktsfabriken ett tag framöver om jag vore dig.
Citera
2018-10-14, 10:25
  #15
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Partier och partipolitik
/Moderator
Citera
2018-10-14, 11:10
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Om dessa två partier lyckas ruinera ett demokratiskt ställningstagande vad tror ni om chansen för att dess företrädare kommer råka illa ut? Jag tycker mig känna av ett extremt starkt hat mot dessa

Politiskt kommer de säkert råka illa ut. Fysiskt nej. Det är inte våldsvänstern som är arga på dom.
Citera
2018-10-14, 15:45
  #17
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Generellt är det mycket tryggt för partiledarna ju längre vänsterut de befinner sig. Det är vänstern som står för det mesta av våld och hot. Breivik i Norge utgör ett undantag för regeln. Men Jonas Sjöstedt utsätts för mindre hot än JÅ. Det beror på att i Sverige är kommunism rumsrent och inne "i värmen". Vi har mängder med kändisar som är öppna kommunister men inga etablerade kändisar som är nazister.

Jag tror hotbilden är ganska låg om inte TS planerar att bevisa att jag har fel såklart....i sådana fall önskar jag lycka till...

Säg det till anna lindh och olof pame...
Citera
2018-10-14, 16:14
  #18
Medlem
smoerreboms avatar
M, KD och SD måste slå mynt av detta sen under kommande mandatperiod och driva på om att C och L inte står för högerpolitik eller är borgerliga partier. De är dessutom helt opålitliga och C har en av de falskaste människor som verkat i svensk politik någonsin. Åkesson visade kvällen innan valet att det går att provocera Lööf att göra misstag. Det är bara konfrontera henne med sitt svammel och låta henne skylla ifrån sig.

Det är oerhört positivt att Alliansen nu kommer att dö, det var en oerhört falsk idé iaf.
Citera
2018-10-14, 16:18
  #19
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Säg det till anna lindh och olof pame...

Där har du en poäng såklart. Lindh retade väl upp balkaneser? Det var därför Mihailovic gick till attack.

Palme finns det många teorier om varför man tog hand om honom....
Citera
2018-10-14, 16:31
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Politiskt kommer de säkert råka illa ut. Fysiskt nej. Det är inte våldsvänstern som är arga på dom.

Politiskt sett så kommer både C och L att få problem med tanke på hur de har agerat - och hur de troligtvis kommer att agera i fortsättningen. Det är många som inte är glada och nöjda över hur de har skött sej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback