Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-14, 08:47
  #1
Medlem
Bobby Knights avatar
Om dessa två partier lyckas ruinera ett demokratiskt ställningstagande vad tror ni om chansen för att dess företrädare kommer råka illa ut? Jag tycker mig känna av ett extremt starkt hat mot dessa
Citera
2018-10-14, 08:55
  #2
Moderator
yz44s avatar
Det är enbart vänstermupparna som är våldsaktiva i politiken.
Citera
2018-10-14, 08:57
  #3
Medlem
Knucklehugss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Om dessa två partier lyckas ruinera ett demokratiskt ställningstagande vad tror ni om chansen för att dess företrädare kommer råka illa ut? Jag tycker mig känna av ett extremt starkt hat mot dessa

Som man bäddar får man ligga. Och resultatet ser du om det blir nyval och herr Björklund får se sig besegrad av 4% spärren. Det är precis sånt här ställningstagande som dessa två partier företräder som blir deras fall. Svenska folket vill ha lugnt och stabilitet.
Citera
2018-10-14, 09:06
  #4
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Det är enbart vänstermupparna som är våldsaktiva i politiken.

Precis. Inte som någon från höger kommer göra ett skit. De kommer knyta näven i fickan och inte rösta C eller L inget mera. De kommer hata dessa partier för de gav sossarna fyra år till. Men de kommer inte bli fysiska kring detta.
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2018-10-14 kl. 09:08.
Citera
2018-10-14, 09:08
  #5
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det skall däremot bli intressant att följa opinionsundersökningarna framöver.
Citera
2018-10-14, 09:08
  #6
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Precis. Inte som någon från höger kommer göra ett skit. De kommer knyta näven i fickan och inte rösta C eller L inget mera.

Förvisso men det finns väl en gräns för alla?
Citera
2018-10-14, 09:13
  #7
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Förvisso men det finns väl en gräns för alla?

Man kanske är mer inte glada men nu vet man hur det är. C och L är svikare vilket många från högern redan innan misstänkt. Nu får man det svart på vitt och det är väl egentligen ingen dålig sak. Nu vid nästa val vet folk mer exakt vad de kommer rösta på. En röst på L blir en röst på Löfven. Det kommer innebära bra saker som att L inte längre finns och C kommer bli ett pytteparti. Inget dåligt med det.
Citera
2018-10-14, 09:24
  #8
Medlem
SvenskOppositions avatar
Om deras kryptoboljsevikiska företrädare kommer att utsättas for hot så kommer judepressen att låta oss få veta det med besked. Rubrikerna kommer att fyllas med ord som "nazihot" och "antidemokratisk hets skapade i ryska trollfabriker".

Det politiska spelet har lett fram till vad som verkar att bli globalisternas drömregering i Sverige; en regering där massinvandringen, mångkulturen och den fortsatta destruktionen utgör de mest prioriterade frågorna.
Citera
2018-10-14, 09:33
  #9
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Om deras kryptoboljsevikiska företrädare kommer att utsättas for hot så kommer judepressen att låta oss få veta det med besked. Rubrikerna kommer att fyllas med ord som "nazihot" och "antidemokratisk hets skapade i ryska trollfabriker".

Det politiska spelet har lett fram till vad som verkar att bli globalisternas drömregering i Sverige; en regering där massinvandringen, mångkulturen och den fortsatta destruktionen utgör de mest prioriterade frågorna.

Jo det kanske vore det bästa som skulle kunna hända för deras egen urspårade ideologi, att ge den martyrstatus.
Citera
2018-10-14, 09:58
  #10
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Om dessa två partier lyckas ruinera ett demokratiskt ställningstagande vad tror ni om chansen för att dess företrädare kommer råka illa ut? Jag tycker mig känna av ett extremt starkt hat mot dessa

Det här kan inte tolkas som något annat än ett förtäckt hot mot partiföreträdare för C och L.

Tolkar man även in din historik på FB kan man lätt dra paralleller med andra högerextremister som spårat ut. Lita på att du i och med det har hamnat i ett register hos säkerhetspolisen, om du inte redan är under monitorering.
Citera
2018-10-14, 10:06
  #11
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Det här kan inte tolkas som något annat än ett förtäckt hot mot partiföreträdare för C och L.

Tolkar man även in din historik på FB kan man lätt dra paralleller med andra högerextremister som spårat ut. Lita på att du i och med det har hamnat i ett register hos säkerhetspolisen, om du inte redan är under monitorering.

Undra vem det är som hotar här.

Jag är absolut den sista som skulle vilja se något odemokratiskt hända. Skulle dö för C och Ls rätt att uttrycka sina åsikter.
__________________
Senast redigerad av Bobby Knight 2018-10-14 kl. 10:10.
Citera
2018-10-14, 10:14
  #12
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Generellt är det mycket tryggt för partiledarna ju längre vänsterut de befinner sig. Det är vänstern som står för det mesta av våld och hot. Breivik i Norge utgör ett undantag för regeln. Men Jonas Sjöstedt utsätts för mindre hot än JÅ. Det beror på att i Sverige är kommunism rumsrent och inne "i värmen". Vi har mängder med kändisar som är öppna kommunister men inga etablerade kändisar som är nazister.

Jag tror hotbilden är ganska låg om inte TS planerar att bevisa att jag har fel såklart....i sådana fall önskar jag lycka till...

Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback