Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 02:51
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
När det blir väldigt lugnt, blir ni oroliga då och vill uppmärksamma er? Jag menar det är ofta väldigt lugnt. Trivs ni i lugnet lyder frågan? Där det inte händer något särskilt.
Citera
2018-10-14, 03:32
  #2
Medlem
Nej och att kunna känna "lugnet" med partner eller vän är det skönaste som finns att bara kunna sitta tysta i samma rum utan att det blir obekvämt, en jag är den tysta typen säger inte mer än vad som behövs i övrigt heller.
Citera
2018-10-14, 06:02
  #3
Medlem
StanleyKubricks avatar
Absolut. Så länge det finns någon typ av stimulans såsom en trevlig tankegång, dataspel eller film och musik. Eller såklart bara ett trevligt samtalsämne
Citera
2018-10-14, 08:25
  #4
Medlem
Lugn är bränslet som driver mig. Orsaken till att hjärnan fungerar.
Citera
2018-10-14, 11:53
  #5
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Lugn är bränslet som driver mig. Orsaken till att hjärnan fungerar.

Samma här, lugn och ensamhet i kombination med tystnad runtomkring mig är bomull för själen som får mig att kunna återhämta mig efter att ha varit utsatt för social interaktion etc... som dränerar min energi.
Citera
2018-10-20, 12:28
  #6
Medlem
Mjälls avatar
Jag brukar störa det falska stress-lugnet genom att acceptera det riktiga lugnet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback