Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 10:35
  #265
Medlem
Sven2s avatar
Intressanta kommentarer där

Citat:
Enno Jekyll Hon kommer förmodligen dö om några år alla andra som har förvrängda åsikter om invandrare lika så. 😁

https://www.facebook.com/farzana.kha...22R%2399%22%7D
Citera
2018-10-16, 12:27
  #266
Medlem
Hon ljuger var hon kommer ifrån i filmen för att få någon sorts motreaktion, sedan filmar hon och hänger ut dom som rasister. Hon är INTE född i sverige.

Farzana skriver på facebook att hon och familjen kom till sverige för några år sedan. Hon säger till de andra i filmen att hon är född i sverige. De tror inte henne och det inträffade kallas nu rasistiskt påhopp. Varken detta faktum att hon ljög, eller att hon är ordförande för SSU i Skellefteå nämns när aftonbladet skriver om detta. Farzana ljög uppenbarligen, så varför skulle något av det vara sant som hon påstår skedde innan hon började filma?

Detta är enbart politisk propaganda för att hålla kvar tycka-synd-om mentaliteten för invandrare för att stödja den nuvarande katastrofala migrationspolitiken. Det är mainstream medias jobb.
Sådana som henne är precis de som de vill ha inom politiken nu.

"Journalisten" på aftonbladet som skriver om detta (Miriam Bratti) är samma person som var med och skrev nyheten om hur det var typ för djävligt att man kunde köpa en burka-maskeradkostym, att det borde dras in etc, men inte nämde ett skit om hur man på samma ställe kunde köpa kostymer för präster, sexiga nunnor, jesus etc.

Det är så jävla uppenbart vad dom håller på med i mainstream media.
__________________
Senast redigerad av Fruxo9987 2018-10-16 kl. 12:38.
Citera
2018-10-16, 18:33
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyblivetsocfall
va..?

Ja, det finns ju ingen cementerad vetenskap som slår fast hur det fungerar, det är väl då omöjligt att se vad någon har för ursprung via generna och skallform osv osv. Så det måste ju bara vara hittepå när de säger att de hittat nån gammal arab begraven i nån svensk by från vikingatiden osv.
Citera
2018-10-17, 09:19
  #268
Medlem
Att de där två "vuxna" är rasister, det kan vi ju alla förstå.
Kärringen är så avskyvärd.
Citera
2018-10-20, 15:42
  #269
Medlem
Nån måste ju veta vem käringen är?
Citera
2018-10-20, 16:31
  #270
Medlem
BadCash81s avatar
Nu vet vi ju inte vad som ledde fram till den här ordväxlingen som syns på videorna, men oavsett vilket så tycker jag tanten verkar ha en skruv lös. Och då avskyr jag islam och kaozblattar över det mesta här i samhället, men tycker ändå detta verkar vara över gränsen. Farzhana framstår ju i andra videor som en ganska vettig person, och hon bär dessutom inte slöja eller sticker ut på något annat sätt (vet inte ens om hon är muslim, men det verkade så på hennes Facebook).

Skulle kunna tänka mig att det hela har en upprinnelse i Farzhanas politiska engagemang i SSU, och att tanten och "vallonen" kanske känner igen Farzhana från något annat sammanhang? Har svårt att tro att det gått till så som media vill få det att framstå, att de bara gått fram till någon för dem okänd människa och börjat tjafsa om att hon inte är svensk. Hon ser inte ens arabisk ut, mer asiatisk. Hur som helst behövs mer bakgrundsinformation för att vi ska få hela bilden.
Citera
2018-10-20, 17:51
  #271
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lachlan
Jättebra att svenskar börja säga ifrån. Hon bör åka hem, hon passar inte in här, hennes svenska suger nog hårt.

Bra sagt av svenskarna!

Att angripa random blatte är inte att "säga ifrån". Det är vi och våra folkvalda som är ansvariga.
Citera
2018-10-27, 12:02
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Hade du en släkting som levde i Sverige i början på 1900 talet, så har du garantera någon släkting som stupade vid Porttavlan.
Stupade vid porttavlan? Du menar snubblade sista steget innan dörren till porten? Det kan möjligen inte ha varit slaget vid Poltava? Jaja, nu fick jag mitt lilla roliga.
Citera
2018-10-27, 12:10
  #273
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Stupade vid porttavlan? Du menar snubblade sista steget innan dörren till porten? Det kan möjligen inte ha varit slaget vid Poltava? Jaja, nu fick jag mitt lilla roliga.

Titta! Grattis! Du lyckades tolka vad jag skrev, även om det blev fel.
Citera
2019-05-14, 22:26
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det var förra helgen som Farzana Khatibi hade varit på stan med en kompis i Skellefteå. När de väntade på bussen började en man kommentera hennes ursprung och håna hennes svenska

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-angreppet-har

Är Farzana Svensk?
Hur många av Farzana släktingar låg i beredskap under kriget?
Hur många av Farzana släktingar stupade vid Poltava?

hur många av dina släktingar låg i beredskap under kriget?
Citera
2019-05-14, 22:33
  #275
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Vilket gnäll. Hon kan ju alltid flytta söderut om det inte passar. Det är ju ingen som bjöd in henne att bo här...
Citera
2019-05-14, 22:35
  #276
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightshotic
Hon är svensk medborgare, men hon kommer aldrig bli etniskt svensk. Om jag flyttar till Kina så blir jag inte plötsligt 20cm kortare, få kisande ögon och bryter på kinesiska.

Om du kisar med ögonen och sticker ut framtänderna så kanske du kan klara dig en stund. Ersätt bokstaven r med l, annars märker de att du är en västerlänning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback