• 12 887 online
  • 1 213 596 medlemmar
  • 62 603 629 inlägg
  • 1
  • 2
2018-10-13, 11:13
Avstängd
För över en månad sedan fick jag hem 100g marijuana (50 Blueberry + 50 jack herer). Varje kväll körde jag blueberry fram tills igår kväll och vissa dagar körde jag jack herer, alltså indika varje kväll men sativa bara vissa dagar.

Nu är dock glasburken med jack herer borta och burken med blueberry har mer än hälften kvar som förväntat.

Nu undrar jag om det är möjligt att röka 50g jack herer på en månad samt så mycket snabbare än blueberry när jag inte wns använde jack herer lika mycket som bluwberry.

Är riktikt besviken och antingen har jag rökt det eller så har nån tagit det, eller så fick jag för lite när jag beställde.
Citera
2018-10-13, 11:17
Medlem
Att stoners tappar bort saker är inget nytt, har en kompis som tappt bort allt, köper en femma och sen när han ska mecka en så har den trillat ur fickan, man blir lagom irriterad jävla pappskalle.
Citera
2018-10-13, 11:18
Medlem
Knarkare stjäl saker så det är inte helt omöjligt att någon stulit det.
Du kan även rökt upp det om du är riktigt borta också.

Folk som säljer droger är ofta inte pundare och sköter det ganska bra så att du skulle fått för lite är inte så troligt.
Citera
2018-10-13, 11:59
Medlem
link71s avatar
Tappat bort 50g nånstans. Ska ut jakt hemma!
Citera
2018-10-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz

Folk som säljer droger är ofta inte pundare och sköter det ganska bra så att du skulle fått för lite är inte så troligt.
Oj vilka generaliseringar!
Citera
2018-10-13, 12:44
Medlem
Buttersss avatar
Varför väger du gräset efter en hel månad när du rökt upp det? Väg gräset när du får det så det inte blir sådana här frågor och det är inte svårare än uppenbar logik. 50 gram är en sund månadsförbrukning tycker jag.

Eller menar du att själva hela glasburken har försvunnit spårlöst?? Då har någon stulit burken, eller så har du slarvat väck den? Är du riktigt besviken för att du rökt upp hälften av ditt gräs??
Citera
2018-10-13, 14:25
Medlem
Casual-Cultures avatar
Absolut men inte om jag endast hade 100 gram.
Citera
2018-10-13, 19:47
Medlem
Plaguetongues avatar
en bättre fråga kanske är vem som köper 100 gram och inte väger det, men ja man kan tappa bort saker men du har antagligen rökt upp det när du redan varit bäng.
Citera
2018-11-05, 00:03
Medlem
JappFenixxs avatar
Man måste hålla hårt om de viktiga sakerna här i livet haha!! Du har kanske rökt upp de eller tappat de då får duju hoppas på nån annan haft användning för det
Citera
2018-11-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz

Majoriteten jag träffat som säljer droger har haft drogproblem
Citera
2018-11-05, 18:20
Medlem
Och som svar på ts fråga. Nej jag skulle inte kunna tappa bort 40g gräs, är inte dum i huvudet.
Citera
2018-11-21, 20:55
Medlem
Min polare röker 50g i månaden med lätthet. Så visst går det alldeles utmärkt.

Själv får jag bara i mig en 25-30g i månaden. Även fast jag röker dagligen.

Förövrigt tycker jag du ska lägga gräset på hyllan. Svagbegåvade människor gör bäst i att låta bli knark.
Citera
  • 1
  • 2