Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-13, 08:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Flicka bestämmer träff med man, för promenad, nedläggs och våldtas.

Citat:
Flickan är omyndig och är enligt polisen född i början av 2000-talet. Flickan och mannen kände inte varandra sedan tidigare.

– Hon hade träffat en man tidigare under kvällen. Sedan träffade hon honom igen, runt 22-tiden, då blev mannen väldigt fysisk och fick ner henne på marken och fullbordade en våldtäkt, säger Pelle Nellberg.
...

En man greps, misstänkt för våldtäkten, vid 03.30 och anhölls senare

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nen-i-vasteras
Citera
2018-10-13, 09:04
Medlem
Foruejsonlys avatar
Det borde ingå krav i grundskolan på att läsa minst tio våldtäktstrådar på fb, för tonårstjejer!

Så de lär sig vilka situationer (och hrrmm.....människor) de skall undvika, inte interagera med!

Om jag skall sälja en bil på blocket, så undviker jag att sälja till vissa hrrrmm...människor!

Javisst! Alla är lika mycket värda! Men inte i min värld.
Citera
2018-10-13, 09:04
Moderator
Jag kan tänka mig att de träffats på nätet, kanske Badoo, Tinder eller annat, och att de chattat fram och tillbaka för att sedan träffas IRL. De träffas på eftermiddagen och går en promenad och väl hemma snackar de mer, killen dricker lite och pushar för en ny promenad - väl där blir han ivrig och hångel övergår i samlag...
Citera
2018-10-13, 10:10
Medlem
Det brukar hända mycket i närheten av Västerås station. Även stan ligger inom några minuters promenadavstånd där det rör sig mycket folk på helger. Runt stationen finns det mycket mörka områden som man ska undvika om man inte vill bli utsatt för brott.
Citera
2018-10-13, 10:46
Medlem
Att en flicka stämmer träff med en främmande man för en promenad kl 22 på kvällen tyder på mycket dåligt omdöme. Har svenskar inget förnuft överhuvudtaget? Ingen förtjänar att bli våldtagen, men det här är som att gå över vägen utan att se sig för, nio gånger av tio går det bra, men är det tillräckligt för att våga chansa?
Citera
2018-10-13, 10:58
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Att en flicka stämmer träff med en främmande man för en promenad kl 22 på kvällen tyder på mycket dåligt omdöme. Har svenskar inget förnuft överhuvudtaget? Ingen förtjänar att bli våldtagen, men det här är som att gå över vägen utan att se sig för, nio gånger av tio går det bra, men är det tillräckligt för att våga chansa?
Kan tänka mig en kombo av: tjat, ensamhet, smicker, tjat och spänning.
Citera
2018-10-13, 12:13
Medlem
DexTheRexs avatar
Jag kan tänka kig att det eventuellt kan ha handlat om att dom skulle träffas för att köpa droger av honom. Det skulle förklara varför man träffar någon man inte känt sen tidigare så sent.
Senast redigerad av DexTheRex 2018-10-13 kl. 12:15. Anledning: la till info
Citera
2018-10-13, 12:53
Medlem
Otroligt mycket rasblandning i detta land när det gäller yngre vita tjejer och svartskallar, säger mycket om svenska killars status i kvinnors ögon. Lägre rankade än afghaner. Svenska horan fick vad hon sökte. Han verkar ju inte ha fattat vinken att det fanns mycket mer att hämta om han bara kunde hålla djuret inom sig i schack eftersom hon ville träffa honom igen samma dag. Anledningen till att de träffades så sent på kvällen är att svenska tjejer inte vill att vi ska se dem koppulera med svartskallarna, de är som katter som skiter i lådan när ingen ser.
Citera
2018-10-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Det borde ingå krav i grundskolan på att läsa minst tio våldtäktstrådar på fb, för tonårstjejer!

Så de lär sig vilka situationer (och hrrmm.....människor) de skall undvika, inte interagera med!

Om jag skall sälja en bil på blocket, så undviker jag att sälja till vissa hrrrmm...människor!

Javisst! Alla är lika mycket värda! Men inte i min värld.
Nja, det är vänster människor & godhetsknarkare som generellt har en rätt låg iq och tror det, ibland får vissa lära sig det den hårda vägen
Citera
2018-10-14, 09:44
Medlem
cordelias avatar
Ny våldtäkt inatt https://www.vasterastidning.se/vaste...AACeVfvXA7urA/
Citera
2018-10-15, 17:23
Medlem
Signalement på gärningsmannen. Ca 170-175 cm lång. Sliten till utseende. Ljust hår och pipskägg. Tatuerad på halsen. Igenkänd som eventuellt arbetande på väktarbolag.
Citera
2018-11-11, 04:41
Medlem
Jag är rätt så säker på att jag vet vem det är.
Al*x M*lin har jag hört. Finns det någon med mer info?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback