Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-16, 18:30
  #301
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Va fan yrar du om för 28 miljoner och corona?

28 miljoner år menar han nog. Jag tycker det låter mycket
Citera
2023-01-17, 21:21
  #302
Medlem
Fallet är tydligen uppe i hovrätten numera:

https://www.vn.se/2023-01-17/nu-tar-...etala-tillbaka
Citera
2023-06-08, 02:28
  #303
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Robert fick 3 år även i hovrätten. Någon som hört något från/om honom den senaste tiden?
Citera
2023-06-08, 07:12
  #304
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Robert fick 3 år även i hovrätten. Någon som hört något från/om honom den senaste tiden?
Han kanske sitter inne
Citera
2023-06-17, 21:25
  #305
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Han kanske sitter inne

Ja jag vet.
Citera
2023-11-25, 04:19
  #306
Avstängd
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serol
Den är omgjord till plus. Här går den att läsa.
https://web.archive.org/web/20181014...beroende-lukas

En bra artikel. Tack.

Dennis är en byfåne som lånade ut pengar till Lukas Betting. En byfåne som har mycket lågt IQ, det förstår man genom artiklen.

Dennis gillade Lukas. Lukas var trevlig och känd i trakten. Lukas arbetade som säljare och dem kan man alltid lita på, enligt Dennis. Lukas säljer maskiner och då kan man lita på honom, enligt Dennis.

Dennis är så korkad att han inte borde få tillbaka några pengar. Även om det är hans pengar. Dennis borde ha en förmyndare.

Lukas/Robert bor tydligen i Värnamo.
Citera
2024-03-17, 05:57
  #307
Medlem
moshans avatar
Vad gör Lukas/Robert nu? Sitter han i finkan eller?
Citera
2024-03-17, 08:15
  #308
Medlem
Orbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
En bra artikel. Tack.

Dennis är en byfåne som lånade ut pengar till Lukas Betting. En byfåne som har mycket lågt IQ, det förstår man genom artiklen.

Dennis gillade Lukas. Lukas var trevlig och känd i trakten. Lukas arbetade som säljare och dem kan man alltid lita på, enligt Dennis. Lukas säljer maskiner och då kan man lita på honom, enligt Dennis.

Dennis är så korkad att han inte borde få tillbaka några pengar. Även om det är hans pengar. Dennis borde ha en förmyndare.

Lukas/Robert bor tydligen i Värnamo.

Jag håller med dig. Han erbjöds en investering med 30 % avkastning, och reagerade med "Det tyckte jag lät rätt schysst". Det kanske är taskigt att säga det, men det vore nog bäst om han inte skaffade några barn ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback