Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-12, 22:13
  #1
Medlem
vaginalprolapss avatar
Tjena, jag får inget ljud alls i något cod spel, varken på steam eller på blizzard battlenet. Ljudet fungerar i discord/vebbläsare/spotify och övriga spel, men inte cod. Kan någon hjälpa mig?
Citera
2018-10-12, 22:27
  #2
Medlem
4yoonlys avatar
Bara gissar... har du ställt in typ 5.1 (optisk) på spelen? men sitter med stereo hörlurar och 3,5mm plug (samt inställning) i Windows?
Citera
2018-10-12, 22:33
  #3
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Bara gissar... har du ställt in typ 5.1 (optisk) på spelen? men sitter med stereo hörlurar och 3,5mm plug (samt inställning) i Windows?

3,5mm sitter i "line in" (den blåa) det är inteställt på sibera 840 i volymkontrollen både i windows och i spelet. och som sagt så fungerar ljudet överallt men inte på cod spelen
Citera
2018-10-12, 22:39
  #4
Medlem
Tvonds avatar
Brukar inte det vara ett rätt "vanligt" problem bland alla Call of Duty att ljudet inte fungerar en snabb googling ger tusen olika lösningar.
Citera
2018-10-12, 22:41
  #5
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Brukar inte det vara ett rätt "vanligt" problem bland alla Call of Duty att ljudet inte fungerar en snabb googling ger tusen olika lösningar.


Jag sitter och testar allt möjligt men utan resultat, jag testade att ändra inställningar i battlnet men utan resultat, jag har testat allt möjligt i windows. Overwatch som finns på battlenet fungerar utan problem.
Citera
2018-10-15, 11:57
  #6
Medlem
vaginalprolapss avatar
bump
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback