Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-19, 09:31
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Det skulle nog uppfattas som needy.

Och nu ligger det utom min kontroll precis som jag vill.

Hon lät som hon blev glad iaf, så nu får jag fortsätta med min vardag och om hon vill ses så kan hon ringa
Så kul att höra, hoppas nu det var ett mobilnr och inte vanlig telefon så hon kan smsa om hon är blyg.
Är hon intresserad kommer hon höra av sig är hon inte så har du faktiskt gjort vad du kan

Om hon bara skickar sitt nr så kan du ju fråga ut henne.
Citera
2018-10-19, 09:40
  #62
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Så kul att höra, hoppas nu det var ett mobilnr och inte vanlig telefon så hon kan smsa om hon är blyg.
Är hon intresserad kommer hon höra av sig är hon inte så har du faktiskt gjort vad du kan

Om hon bara skickar sitt nr så kan du ju fråga ut henne.
Mm vet tänkte så också.
Citera
2018-10-21, 01:40
  #63
Medlem
Det beror på sammanhang och respons. Är jag ute på en klubb eller bar brukar jag kolla in personen. De flesta killarna fattar och kommer fram ifall de är intresserade. Annars är nog mitt stora problem att jag uppfattas som flirtig oavsett om jag medvetet flirtar eller inte. Har fått höra att jag har flirtig blick, men har ingen aning om vad jag skulle göra med ögonen. Brukar skämta, skratta, le, ställa frågor och retas mycket, vilket tydligen uppfattas som flirtigt. Är jag intresserad av någon gör jag nog undermedvetet mycket klassiska saker som att stryka undan mitt hår från ansiktet, sitta vänd mot killen med öppet kroppsspråk, lägga handen på hans arm om jag passerar honom, ge en lång hejdå-kram o.s.v. Försöker ofta smyga in någon komplimang också om det dyker upp något tillfälle då det går att ge den på ett naturligt sätt.

Tror de flesta tjejerna som är intresserade tar ögonkontakt och ler och sen försöker starta ett samtal samtidigt som de har ett kroppspråk som signalerar ut att de är intresserade, t.e.x. genom att sätta sig nära och vänd mot killen och pilla i håret.
__________________
Senast redigerad av Achelois 2018-10-21 kl. 01:47.
Citera
2018-10-23, 18:27
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Mm vet tänkte så också.

Har du hört något från henne?
Citera
2018-10-23, 20:56
  #65
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centriolen
Har du hört något från henne?
Hon flinar lite mer än vanligt och spanar in mig ännu mer nu. Gick förbi mig i morse och gnyr ut ett undergivet hej, inte hejdå när vi slutar haha. Men jag har is i magen.
Det har ju inte gått så länge än så man får väl se.
Citera
2018-10-23, 21:00
  #66
Medlem
DixieDs avatar
Jag flirtar aldrig förutom om det inte är en riktig snygg man.

Jag stirrade ganska länge på en kändis idag som åkte i samma tåg som mig. Adam Lundgren ifrån blåa ögon. Jag fortsatte att stirra. Han släppte slutligen allt och stirrade tillbaka.

Sen höll jag mobilen framför ansiktet och fortsatte att stirra 🤣😁

Rätt så kul
Citera
2018-10-24, 09:22
  #67
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag flirtar aldrig förutom om det inte är en riktig snygg man.

Jag stirrade ganska länge på en kändis idag som åkte i samma tåg som mig. Adam Lundgren ifrån blåa ögon. Jag fortsatte att stirra. Han släppte slutligen allt och stirrade tillbaka.

Sen höll jag mobilen framför ansiktet och fortsatte att stirra 🤣😁

Rätt så kul
rätt så creepy... är du en sån där blyg tjej, som flörtar utan att flörta?

är adam lundgren vad som betraktas som snygg man?
Citera
2018-10-24, 10:25
  #68
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
rätt så creepy... är du en sån där blyg tjej, som flörtar utan att flörta?

är adam lundgren vad som betraktas som snygg man?


Adam lundgren för min del är en riktig heting.

Bill Skarsgård och Adam Lundgren är absolut snyggast.

Nu var jag rätt säker på att det var Adam Lundgren och eftersom jag är upptagen så ville jag inte ställa till en scen. Jag ville bara se om han skulle uppmärksamma att jag stirrade på hela honom vilket han gjorde.

Trots att jag lurades lite och tittade i mobilen samtidigt som jag stirrade på honom var han rätt uppmärksam på att jag stirrade
Citera
2018-10-24, 19:04
  #69
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Adam lundgren för min del är en riktig heting.

Bill Skarsgård och Adam Lundgren är absolut snyggast.

Nu var jag rätt säker på att det var Adam Lundgren och eftersom jag är upptagen så ville jag inte ställa till en scen. Jag ville bara se om han skulle uppmärksamma att jag stirrade på hela honom vilket han gjorde.

Trots att jag lurades lite och tittade i mobilen samtidigt som jag stirrade på honom var han rätt uppmärksam på att jag stirrade
De ser väl ut som den genomsnittlige svensken?
Jag tror inte han uppfattade det som i närheten av något som kan tolkas som flörtande.
Lite gulligt ändå att ni tror att ni flörtar när ni mest bara beter er konstigt.
Osäkra småflickor är ni allihopa
Citera
2018-10-24, 19:52
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Hon flinar lite mer än vanligt och spanar in mig ännu mer nu. Gick förbi mig i morse och gnyr ut ett undergivet hej, inte hejdå när vi slutar haha. Men jag har is i magen.
Det har ju inte gått så länge än så man får väl se.

Hon är uppenbarligen intresserad men vet inte vad hon ska göra, tror jag.

Lite kul att hon inte hört av sig till dig på något vis.

Vad är din plan framåt nu då?
Citera
2018-10-24, 20:10
  #71
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centriolen
Hon är uppenbarligen intresserad men vet inte vad hon ska göra, tror jag.

Lite kul att hon inte hört av sig till dig på något vis.

Vad är din plan framåt nu då?
Fortsätta som vanligt och kåta upp henne tills det briserar.

Kanske säger att hon måste sluta flörta med mig och ringa istället så jag kan bjuda ut henne.men inte än
Citera
2018-10-24, 20:15
  #72
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
De ser väl ut som den genomsnittlige svensken?
Jag tror inte han uppfattade det som i närheten av något som kan tolkas som flörtande.
Lite gulligt ändå att ni tror att ni flörtar när ni mest bara beter er konstigt.
Osäkra småflickor är ni allihopa


Ser ut som genomsnittlige svensken?
Skojar du nu?

Jag stirrade bara för att jag blev osäker om det var han eller inte. Dock blinkade han med ögat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback