Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-12, 21:33
  #25
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressK
Ja, för att det är roligt men också för att vara bäst?

Har inte energi för att bli bäst, finns alltid någon asiat som spelar 24/7. Trodde jag var grym på far Cry, såg sedan någon snorunge som var på en helt annan nivå. Jag trodde jag var Zlatan när jag var Marcus berg. Sedan kom en hybrid mellan Ronaldo & Messi och visade sina stunt.

Så. Tidsfördriv!
Citera
2018-10-12, 21:53
  #26
Medlem
För att fly verkligheten! och allt det hårda arbetet den för med sig. Att inse att om dina triviala gener ska fortsätta så måste du jobba kämpa och lida. Du måste vilja....och arbeta för att dina gener ska gå vidare. Är precis samma sak med feminister och annat avskrap....de tror så mycket om sig självt men inom en generation är deras gener borta. Allt enligt plan...spela och skrik ni är ett minne blott.
Osiris
Citera
2018-10-12, 22:40
  #27
Medlem
Loite för förenklat. Många äldre tar intryckav rekvisitan arkitektur etc...
Citera
2018-10-12, 23:02
  #28
Medlem
Man behöver verklighetsflykten för att palla det psykiskt krävande samhälle vi skapat. Vi har det bra på många sätt men baksidan är stress stress stress. Allt ska göras så snabbt och effektivt som möjligt. Helst ska man vara som en robot och mata på tills man går sönder och då byts man ut till nästa i ledet.
Citera
2018-10-13, 02:06
  #29
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
Jag spelar datorspel för att få ligga.
kek.
Citera
2018-10-13, 05:08
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaobar
Jag spelar dataspel för att det är roligt.

Du skulle lika gärna kunna bli duktig musiker eller
inom sport, eller utveckla din tekniska sida.
Men att vara kunnig inom data är bra också.
Citera
2018-10-13, 15:42
  #31
Medlem
CheeseHDs avatar
Jag spelar RuneScape och World Of Warcraft 25 timmar om dagen för att fly vardagen!
Citera
2018-10-13, 15:56
  #32
Avstängd
Det märkliga är väl att väldigt många sitter endast och tittar på när andra spelar spel?
Gäller också sport eller någon annan form av supportrar, deras insats är verkligen noll ändå tar de åt sig segrar och förluster väldigt seriöst.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback