Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-16, 15:21
  #13
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsmyg
Har tagit ca 25mg Subutex och cirka 25mg xanor. Har druckit 4st folköl och 6st Norrlands guld . Har aldrig prövat droger förut men min kompis som tog samma dos övertalade mig. är detta farligt ? Känner ingenting just nu förutom ölen. Planen är krogen ikväll. Ska ta en god GT här strax. Men blev lite orolig då man är helt oinvigd.

Grattis din idiot. Du är så gott som död. Och varför i helvette börjar du ta droger när du varit helt ren?? Riktigt dumt och meningslöst. Hur som helst, din tolerans borde ligga på typ 4mg xanor högst, intar du 25mg (vilket är en dödlig dos, van eller inte? PLUS att du nu blandar medicinen med alkohol är det rejält jävla farligt. Hör du hur dum du låter??? Håll dig borta från skiten så länge du kan!
Citera
2018-10-18, 11:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsmyg
Gick inte bra för honom alls. Första och sista gången jag testade.
Dog han?
Citera
2018-10-19, 09:04
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Dog han?

Ja. jag är kvar än
Citera
2018-10-30, 07:45
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coxhuvud
Grattis din idiot. Du är så gott som död. Och varför i helvette börjar du ta droger när du varit helt ren?? Riktigt dumt och meningslöst. Hur som helst, din tolerans borde ligga på typ 4mg xanor högst, intar du 25mg (vilket är en dödlig dos, van eller inte? PLUS att du nu blandar medicinen med alkohol är det rejält jävla farligt. Hör du hur dum du låter??? Håll dig borta från skiten så länge du kan!

25mg xanor är långt ifrån dödligt ensamt, 250mg är det inte heller. Benzo är jävligt farligt om man blandar med opioider men bara benzo är svårt att dö av.

Observera att 25mg xanor är en idiotisk dos som antingen leder till att man däckar eller, ja vadsomhelst, jävlar vad skum man kan bli. Idiotiskt. Att blanda med alkohol ökar risken för kaos, slänger man in opioider är det direkt livsfarligt

25mg subutex är ju en monsterdos tolerans eller ej. Tur att TS Trollar eller fick sockerpiller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback