Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-11, 20:44
  #25
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Antar att du inte spelat fotboll. När man gör en nickrörelse så tittar man på pucken/bollen och tar den med pannan. Tittar man neråt så nickar man inte. Då får man bollen i huvudet

Varför skriver du något som jag inte sagt har inte pratat i någon nick. Du skriver han ser inte puck Jag konstatera krasst jo han gjorde det.
2018-10-11, 20:48
  #26
Medlem
Tvonds avatar
Fick vi se en repris på när Fasth filma och skada sig själv i samband med illdådet från semin ifjol
2018-10-11, 20:49
  #27
Medlem
Tvonds avatar
2-0 Lakers svagt ingripande av Torpet
2018-10-11, 20:49
  #28
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Varför skriver du något som jag inte sagt har inte pratat i någon nick. Du skriver han ser inte puck Jag konstatera krasst jo han gjorde det.

Klart han ser pucken i första situationen. Men han tittar neråt och när han nickar/fårpucken i huvudet/styr in den eller vad du vill kalla det så gör han ju ingen nickrörelse. Han tittar neråt och glider framåt.

Men men.
2018-10-11, 20:51
  #29
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Klart han ser pucken i första situationen. Men han tittar neråt och när han nickar/fårpucken i huvudet/styr in den eller vad du vill kalla det så gör han ju ingen nickrörelse.


Varför yrar du fortfarande i någon nick du får bläddra tillbaka någon sida och läsa igen.
2018-10-11, 21:07
  #30
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Malmö är inget vidare hockeylag.
Men kämpa kan dem och det kommer man långt med.

Kan gå hur som helst det här.

Gillar vår ”junislina”. Mycket bra. Resten ör väl sådär. De måste upp!!!

Nickrörelse är ett intressant bregrepp. Är ju ingen nickrörelse om man tänker på hur det fungerar i fotboll eller som i det som länkades in här.

Lundberg ser ju inte ens pucken och vilket håll den kommer studsa åt eller hur den kommer träffa huvudet

Lika många SM-guld som lakers, bägge bärgades innan lakers bildades.

Men, kul match i kväll...
2018-10-12, 20:33
  #31
Medlem
JMGLs avatar
Gäsp va segt detta shl har blivit
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback