Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-11, 18:12
  #1
Medlem
”Malmö FF:s tidigare jättetalang Labinot Harbuzi har gått bort, det rapporterar Sportbladet. Tidningen skriver att Harbuzi segnade ihop under torsdagsmorgonen, och trots hjärt- och lungräddning gick hans liv inte att rädda.

- Jag vet inte vad som hänt, om jag ska vara ärlig. Jag och min fru gjorde hjärt- och lungräddning och sedan kom ambulans och brandkår tillsammans och fortsatte, säger Labinots pappa Ismet Harbuzi till Sportbladet.”




https://www.fotbollskanalen.se/allsv...t-harbuzi-dod/
2018-10-11, 18:18
  #2
Medlem
Tråkigt! De måste ju va något som brustit. Känner inte till va han sysslade med nu, för mig att han la av med fotbollen, spelade la nån säsong i syrianska. Kanske nån härinne känner han privat om han hade några problem eller dylikt.

Men jävla tråkigt iaf, enorm talang som kunde blivit i nivå med Zlatan. Men utvecklingen stannade tyvärr upp.
2018-10-11, 18:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tråkigt! De måste ju va något som brustit. Känner inte till va han sysslade med nu, för mig att han la av med fotbollen, spelade la nån säsong i syrianska. Kanske nån härinne känner han privat om han hade några problem eller dylikt.

Men jävla tråkigt iaf, enorm talang som kunde blivit i nivå med Zlatan. Men utvecklingen stannade tyvärr upp.

Han var klubblös, men hade något på gång, oklart vad. Han hade iaf inte kastat in handduken helt. Sorgligt! Någon som vet om han lämnar några barn efter sig?
2018-10-11, 18:39
  #4
Moderator
vfs avatar
Vi fortsätter i Allsvenska tråden

(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2018

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback