Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-21, 21:33
  #25
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarkhanv
Vad innebär det att vara stolt över sin "ras"? Tycker du mer om människor som ser mer ut som du än sådana som inte gör det, oavsett deras personlighet och åsikter?
Är du vänsterextrem?
Bara för att man tycker om en sak behöver inte betyda att man ogillar en annan.
Om du skulle se ut som mig så skulle jag inte tycka om dig alls och absolut inte mer än några av mina utomnordiska vänner.
Du lever i en pkbubbla.
Citera
2018-10-21, 21:39
  #26
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Rent darwinistiskt är det en vinnande strategi för alla djur och människor. Det innebär inte att man måste vilja utrota andra men den strategi som en majoritet svenskar anammar idag är en förlorarstrategi som på sikt leder till utrotning. Vita mångkulturalister säger det ofta att de inte bryr sig om vita människor försvinner. Om man inte bryr sig så är sannolikheten att det sker ganska stor på sikt.

Placera ett djur i djungeln som inte bryr sig om det överlever. Det kommer naturligtvis bli uppätet först av alla. Det bryr sig inte om sin överlevnad.

Mkt bra skrivet! Att villa bevara sin särart betyder inte att man ringaktar andra grupper eller helt vill ha bort all rasblandning utan att man vill hålla det i kontrollerade former. Som Per Engdahl sa så är lite utbyte bra och minskar risken för inavel.
Citera
2018-10-21, 21:49
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Är du vänsterextrem?
Bara för att man tycker om en sak behöver inte betyda att man ogillar en annan.
Om du skulle se ut som mig så skulle jag inte tycka om dig alls och absolut inte mer än några av mina utomnordiska vänner.
Du lever i en pkbubbla.

Nej, tvärtom. Tycker nationalism är rätt vettigt. Känner stolthet över ursprung samt vad vi har åstadkommit i detta landet.
Aldrig riktigt förstått tjusningen över att tillhöra en viss "ras" dock. Tror att personer som Thomas sowell är klyftigare än många här t.ex.
Vet inte var pk-bubblan kommer in.
Citera
2018-10-21, 21:56
  #28
Medlem
Kan tillägga att jag inte menar den galenskap som åstadkommits senaste tio åren.
Citera
2018-10-26, 07:47
  #29
Medlem
Linnaeusss avatar
Så klart man kan, om man är icke-europé. Vänsterns identitetspolitik titulerar ju enbart vita européer som rasister om de föredrar att leva i ett självständigt, enhetligt samhälle med sin egen identitet. De skriker ju knappast sig blå i ansiktet om hur rasistiska MENA-folket är som väljer att flytta in i områdena som deras gelikar har ockuperat och vägrar att släppa in andra etniska grupper.
Citera
2018-10-26, 08:18
  #30
Medlem
Ursprungsbetydelsen av ordet rasism att vara emot bolsjevikpartiet så det är lite svårt att veta hur just du definierar ordet rasism.
Jag är stolt över att vara german och hyser största respekt förandra folk. Jag anser att folken är olika, att vi har olika förutsättningar m.m, men för den sakens skull är andra folk och kulturer inte mindre värda.

Det finns folk jag avundas (japaner), och det finns folk vars kvinnor som jag finner mycket trevligare en svenska kvinnor (arabiska, ja faktiskt). En kriminell arab har lika lite värde för mig som en kriminell svensk.
Enligt den bolsjeviska definitionen på rasism så är jag självklart rasist, men jag tror inte att icke-bolsjeviska invandrare/svenskar skulle kalla mig det. Vad anser TS?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback