Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-10, 17:22
  #1
Medlem
Torsdag

Eagles - Giants

Söndag

Buccaneers - Falcons
Steelers- Bengals
Chargers - Browns
Bills - Texans
Bears - Dolphins
Cardinals - Vikings
Colts - Jets
Seahawk - Raiders
Panthers - Redskins
Rams - Broncos
Jaguars - Cowboys
Ravens - Titans
Chiefs - Patriots

Måndag

49ers - Packers
2018-10-12, 06:55
  #2
Medlem
KickAss-1337s avatar
Giants såg inte direkt skarpa ut mot Eagles, vad är deras plan på sikt? Med den här uppsättningen vinner man inga titlar precis...
2018-10-13, 09:11
  #3
Medlem
Skatteskolks avatar
Bucanners mot Falcons ser jag fram emot. Bucs blev överkörda i sin förra match.

Även Chiefs mot Patriots. Hoppas på Kansas. Jag håller i princip alltid på Boston-lags motståndare.
2018-10-14, 16:39
  #4
Medlem
Snapcounts avatar
Tja, så Steelers-Bengals.

Tror att förloraren utav denna match kommer att få det svårare resten utav säsongen. Historien talar för Steelers.., och kanske är ett möte med Bengals "vad som behövs" för att få skutan på rätt köl.., för det har ju inte gått som planerat och sedan som lök på laxen : Tjafs inom laget.

Att vinna kurerar de flesta åkommor inom ett lag.

För Bengals.., T.Eifert borta igen och det märks snabbt.., sist så räddade deff matchen. Dalton har spelat bra, fått ros och laget skall vara ganska "happy" att det inte pratas så mycket om framgångarna.

Men ikväll är den en match som behövs att vinnas, om man vill vara med och leka med de "stora pojkarna" i Januari..

Mycket viktig mental vinst för Bengals ikväll, om man fixar det.
2018-10-14, 18:18
  #5
Medlem
Snapcounts avatar
Hur som haver fast jag håller på Bengals:

Hoppas att inget utav lagen ikväll drar på sig några skador !

(hänger en smula nog på Tomlin och Lewis att det inte skall urarta..)
__________________
Senast redigerad av Snapcount 2018-10-14 kl. 18:23.
2018-10-14, 19:10
  #6
Medlem
Tomlin verkar ha riktigt dålig koll på omklädningsrummet så jag tror att med en rejäl förlust kan Pittsburg hängas av tidigt i år. Med en rejäl vinst kan dom komma ihop som lag och vara livsfarliga i slutspelet.
2018-10-14, 19:21
  #7
Medlem
Phenom82s avatar
Alltid lika kul när big ben ska springa med bollen själv, han ser verkligen van ut i löpspåret
2018-10-14, 19:30
  #8
Medlem
Helt galen drop av AJ green. Hur tappar man en pass som träffar än i bröstkorgen. Jag har alltid haft bilden att han är elite. Sen gör han ett cirkus catch direkt efter. Sånt där som måste få coacherna att bli galna.
2018-10-14, 19:39
  #9
Medlem
namerlesss avatar
Herregud vad dåliga Raiders är.
2018-10-14, 20:34
  #10
Medlem
Är Minnesota årets största flopp?

Jag trodde det skulle vara ett av lagen att slå tillsammans med Rams. Men dom verkar ju helt värdelösa. Arizona är väl top 3 sämsta lag i år och Minnesota verkar ha svårt att skaka av dom.
2018-10-14, 21:12
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Herregud vad dåliga Raiders är.

Ja, och inte lär det bli bättre med Gruden som coach.
2018-10-14, 21:19
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantage81
Är Minnesota årets största flopp?

Jag trodde det skulle vara ett av lagen att slå tillsammans med Rams. Men dom verkar ju helt värdelösa. Arizona är väl top 3 sämsta lag i år och Minnesota verkar ha svårt att skaka av dom.

Det är många top lag som verkligen underpresterar i år. Minnesota skulle hållt sig till Bradford, Cousins var värdelös redan i Redskins tröja.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback