Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-10-18, 13:21
  #49
Medlem
demondogpros avatar
Ni frågar hur det går för mig, det går bra. Inga mer "tecken" på något...
Men det kommer jag lovar. Tränar lite hemma varje dag och funderar över saken...

Kan inte släppa det här, Att mina vänner gjör såhär mot mig.

Någon med kunskap inom OB får gärna pma mig.
Citera
2018-10-18, 13:46
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av demondogpro
Dom har förmodligen redan mitt ip osv osv ifall det skulle hända mig något.
Dom är ej dumma tro aldrig något annat...

Du verkar inte vara allt för klipsk .

100 000 kr i skuld är inte värt att lägga ner enormt mycket resurser på.
Att jaga och leta reda på dig är väl sånt man gör för att få in mer pengar alternativ att döda en konkurrens.

Hur många människor krävs för att vara iblandade i detta och sen tänkt ut antal timmar och allt arbete, straffrisk och vinstvärdet är noll? Jobbar alla som volontärer?
Citera
2018-10-18, 14:29
  #51
Medlem
demondogpros avatar
[quote=rusur|65571763]Du verkar inte vara allt för klipsk .

100 000 kr i skuld är inte värt att lägga ner enormt mycket resurser på.
Att jaga och leta reda på dig är väl sånt man gör för att få in mer pengar alternativ att döda en konkurrens.

Hur många människor krävs för att vara iblandade i detta och sen tänkt ut antal timmar och allt arbete, straffrisk och vinstvärdet är noll? Jobbar alla som volontärer? [/QUOTE

Inga, jag är en småfisk..
ge mig råd istället..

Ska ja spöa upp dom med yxa om så behövs eller vad skulle du gjort?
Dom horerna kräver mig på pengar och en av dom två stora finns bakom..
Men jaaa jag kan göra det, gå in en gång för allla...
__________________
Senast redigerad av demondogpro 2018-10-18 kl. 14:32.
Citera
2018-10-18, 14:30
  #52
Medlem
demondogpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Du verkar inte vara allt för klipsk .

100 000 kr i skuld är inte värt att lägga ner enormt mycket resurser på.
Att jaga och leta reda på dig är väl sånt man gör för att få in mer pengar alternativ att döda en konkurrens.

Hur många människor krävs för att vara iblandade i detta och sen tänkt ut antal timmar och allt arbete, straffrisk och vinstvärdet är noll? Jobbar alla som volontärer?

Vad skulle du gjort?
Citera
2018-10-18, 17:23
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av demondogpro
Vad skulle du gjort?

Beror på vad man har för liv i nuet och vill ha för liv längre fram.

Jag förstår inte vad du umgås med för folk och hur du hamnar i situationen, saknas ganska mycket detaljer.
Lägg ner Facebook och börja om livet , jobba på sitt mående och bli stark att klara av ångest och sånt utan behöva något, så man slipper ha med sånt folk att göra.

Det är ändå staten som är de största skurkarna , så det hjälper inte med yxor och sånt för problemen tar inte slut.
Men jävlas de så livet blir för dåligt att det inte är mycket kvar att leva för så hade de nog blivit en annan mening med livet.

Levt som resande och gjort ett helvete för dom så länge jag kunnat.
Men antagligen så säger dem väl bara 100k för att se om du går med på det eller inte, och säger du ja så vill de bara ha mer.
Är förmodligen bara ett test, du var ju helt oskyldig som du sa.


__________________
Senast redigerad av rusur 2018-10-18 kl. 17:35.
Citera
2018-10-19, 15:45
  #54
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Beror på vad man har för liv i nuet och vill ha för liv längre fram.

Jag förstår inte vad du umgås med för folk och hur du hamnar i situationen, saknas ganska mycket detaljer.
Lägg ner Facebook och börja om livet , jobba på sitt mående och bli stark att klara av ångest och sånt utan behöva något, så man slipper ha med sånt folk att göra.

Det är ändå staten som är de största skurkarna , så det hjälper inte med yxor och sånt för problemen tar inte slut.
Men jävlas de så livet blir för dåligt att det inte är mycket kvar att leva för så hade de nog blivit en annan mening med livet.

Levt som resande och gjort ett helvete för dom så länge jag kunnat.
Men antagligen så säger dem väl bara 100k för att se om du går med på det eller inte, och säger du ja så vill de bara ha mer.
Är förmodligen bara ett test, du var ju helt oskyldig som du sa.


jo jo, blir man utsatt för utpressning så försvarar man sig med Fuktskador!!! vem är det som inte är Klipsk??

Vad menar du, vart ska man göra fuktskador i deras hyreslägenheter eller??? Och sen försöka ge utpressarna förkylningar och nedsatt immunförsvar är ju oxå ett korkat förslag. Hur fan gör man ens det??


Nej, gå ej till polisen. Betala inte försök överlev.
Citera
2018-10-19, 21:01
  #55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
jo jo, blir man utsatt för utpressning så försvarar man sig med Fuktskador!!! vem är det som inte är Klipsk??

Vad menar du, vart ska man göra fuktskador i deras hyreslägenheter eller??? Och sen försöka ge utpressarna förkylningar och nedsatt immunförsvar är ju oxå ett korkat förslag. Hur fan gör man ens det??


Nej, gå ej till polisen. Betala inte försök överlev.

Jag har aldrig nämnt några förslag, jag har aldrig pratat om något försvar, inte heller om att dela ut förkylningar.
straw man argument.
Citera
2018-10-19, 22:14
  #56
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Jag har aldrig nämnt några förslag, jag har aldrig pratat om något försvar, inte heller om att dela ut förkylningar.
straw man argument.
sluta spela dum du skrev ju i ditt dolda inlägg att man skulle ge dom fuktskador samt försämra deras immunförsvar
Citera
2018-10-20, 00:17
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
sluta spela dum du skrev ju i ditt dolda inlägg att man skulle ge dom fuktskador samt försämra deras immunförsvar

Ja det skrev jag, men du vrider ju om allt i ditt tidigare inlägg.
Det handlade aldrig om att försvara sig, gällande fuktskador osv. Det handlade om hämnd.
Citera
2018-10-23, 22:22
  #58
Medlem
Tjo

Skit i töntarna i tråden. Ladda ner wickr och skicka ditt användarnamn i PM
Citera
2018-11-09, 12:31
  #59
Medlem
demondogpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratedude42
Tjo

Skit i töntarna i tråden. Ladda ner wickr och skicka ditt användarnamn i PM

Och hur gör det mig gott? dont even know you mate.
Jag ser din poäng helt klart..
__________________
Senast redigerad av demondogpro 2018-11-09 kl. 12:49.
Citera
2018-11-09, 12:54
  #60
Medlem
demondogpros avatar
Mår för övrigt bra och allt är lugnt atm, Men som alla som varit med i sånt här vet dom att en storm finns bakom hörnet.

Jag är inte orlig längre, det är borta. Har kommit upp hur "gruvan" eller vad man ska säga.
Bara dom kommer.

Tack för alla svar och pm.

All respekt, till er och alla.

MVH
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback