Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-09, 16:07
  #13
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutaren
Var åker man till europa för att köpa sex?
För att det är bekvämt, smidigt och geografiskt nära? För att man föredrar vit fitta? För att det är relativt billigt i öst och Tyskland? Kan komma på ganska många skäl...
Citera
2018-10-09, 19:50
  #14
Medlem
Hermann666s avatar
Bra sex med riktigt snygga unga tjejer som behandlar dig som en kung får kosta lite.
Citera
2018-10-09, 21:07
  #15
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Bra sex med riktigt snygga unga tjejer som behandlar dig som en kung får kosta lite.


Men det var lite bättre för 4-5 år sedan?
Citera
2018-10-09, 21:21
  #16
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Men det var lite bättre för 4-5 år sedan?

Euron går upp och ner. Den har varit en bra bit över 10 kr även 2009 under alliansens tid vid makten. Berodde väl i och för sig på finanskrisen.
Citera
2018-10-09, 21:48
  #17
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutaren
Nu ser jag det inte som ett hot mot sex resorna.

Jag håller med om att svenska kronan dyker som en sten. Thai bath har blivit mycket starkare mot svenska kronan även dollarn euron osv. Vet inte riktigt varför. Eftersom regeringen har stått och sagt att Sverige går jättebra. Vi är i en högkonjunktur, tydligen hänger inte de ihop. Någon som vet får gärna förklara.

Ja, de rödgröna hävdar att Sveriges ekonomi är jättebra, men så är det uppenbarligen inte. Och det är valutakursen som får ta smällen, vilket i och för sig är bra för exportindustrin men är dåligt för oss som spenderar mycket pengar utomlands.
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2018-10-09 kl. 21:50.
Citera
2018-10-09, 22:05
  #18
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Kursen är ju marknadens "betyg" på svensk ekonomi och det är tydligt att de internationella aktörerna anser att Sverige inte går bra, därmed dålig kurs.

Alla höjda skatter senaste mandatperioden (trots högkonjuktur) talar sitt tydliga språk. Massinvandringen kostar 100-tals miljarder varje år, vilket alla i hela världen fattar, utom världens dummaste folk = svenskarna.

Sen så är det såklart att S slår på stora trumman och talar om hur bra allt är för att försöka behålla makten, mindre nu än innan valet, men ni fattar...
Citera
2018-10-09, 22:29
  #19
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
ja, stackars torskar Det är verkligen synd att ni inte har råd till fler horor. NOT!
Du får väl runka mer. Det är fortfarande gratis.

Jag straffar alla svenska feminister och den svenska politiken genom att välja billigare horor. Innan när jag åkte till DK var det danska proffs för 2-3000dkk. Nu kör jag människohandlade rumänskor utan gummi för 5-700. Samma med miljöpolitiken, analogt lät jag bli att köpa ny bil i år fast det var dags, allt pga straffskatterna på nya bilar. Istället fortsätter jag köra min tre år gammla dieselslukare och lyxar istället till det med att låta den stå på tomgång extra mycket.
Citera
2018-10-10, 09:09
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Bara loosers som växlar till Euro...vi andra kör Bath


Både dollar och euro är mycket gångbara valutor i många länder.
Citera
2018-10-10, 09:48
  #21
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Bra sex med riktigt snygga unga tjejer som behandlar dig som en kung får kosta lite.

Du får betala mer pga kronraset, men det innebär ju inte att de snygga unga tjejerna får mer pengar.

Snarare handlar det ju om att du nu inte kan besöka dom lika ofta.
Citera
2018-10-10, 09:53
  #22
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Kursen är ju marknadens "betyg" på svensk ekonomi och det är tydligt att de internationella aktörerna anser att Sverige inte går bra, därmed dålig kurs.

Alla höjda skatter senaste mandatperioden (trots högkonjuktur) talar sitt tydliga språk. Massinvandringen kostar 100-tals miljarder varje år, vilket alla i hela världen fattar, utom världens dummaste folk = svenskarna.

Sen så är det såklart att S slår på stora trumman och talar om hur bra allt är för att försöka behålla makten, mindre nu än innan valet, men ni fattar...

Ja, det är vad jag också tycker, bortsett från en liten detalj. Världens dummaste folk = de rödgröna i synnerhet och sjuklövern i allmänhet. Men SD och vi som röstar på dom, har ju faktiskt förstått.
Citera
2018-10-25, 00:13
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag straffar alla svenska feminister och den svenska politiken genom att välja billigare horor. Innan när jag åkte till DK var det danska proffs för 2-3000dkk. Nu kör jag människohandlade rumänskor utan gummi för 5-700. Samma med miljöpolitiken, analogt lät jag bli att köpa ny bil i år fast det var dags, allt pga straffskatterna på nya bilar. Istället fortsätter jag köra min tre år gammla dieselslukare och lyxar istället till det med att låta den stå på tomgång extra mycket.
Helt rätt så tänker jag med😉👍
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback