Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2019-03-04, 23:55
  #25
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
"haschpsykos"

Aa du vet läkare även överläkare som säkert tjänar bra mycket mer än dig, dem sa att det var en haschpsykos

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kalkyr
Kul att du delade med dig!

Det är så jäkla intressant när sånt där sker, att en hjärna kan bli så felkopplad är fantastisk!
Mindre kul ifall man skulle ha oturen att fastna i skiten en längre tid, fin rapport 80%

Kul att du läste! Amen to that, att det är jäkla intressant.
Lika som att bli kär i en tjej, fastna för en tjej. Förståri?
Antingen släpper du henne eller så grottar du ner dig mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Obanningsbar
Somalier och whiz khalifa.
Det kommer gå bra för dig.

Aa bror

Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Det där va ju en bushweedpsykos och inte en haschpsykos. Rätt ska vara rätt

mvh

Eller hur? Visst fan var det bushweedpsykos. Jävlarns vilken miss läkaren gjorde när han kollade pisseprovet. Det ska väl stå strains där med?!?

Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Tack för att du delade med dig och hoppas du har kommit på ett stabilare psyke efter allt som hänt. Har du råkat ut för något liknande innan eller kännt av symtomer om vad som komma skall? Tror du att sömnbrist (kl 4 på morgonen inte många timmars sömn) kan ha hjälpt till att trigga psykosen?

Tack för din omtanke. Jag har aldrig varit med om något liknande innan själva psykosen. Om sömnen påverkat psykosen? Nej. Men jag tror att jag vet vad som utlöste psykosen. Men jag vill inte berätta det här. Just nu. Men man kan nog aldrig veta heller. Idno. Dude im Confused.

Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Hasch psykos är ju faktiskt svaret på alla effekter cannabis kan ge som inte var trevliga. Har bara stött på det uttrycket i Sverige och har tom bott i Holland i flera år.

Helt rätt!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback