Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-26, 15:21
  #157
Avstängd
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Har tröttnat på smink och på det där fejkade, typiska sminkansiktet. Vad är det för fel på vanlig hud? Vad tycker ni män? Tittar ni bara på ögonfångarna eller kan ni uppskatta lite mer naturliga kvinnor?

Tycker att du gör helt rätt som dumpar sminket. Skillnaden behöver inte vara särskilt stor ändå och de flesta sunda män utan bitterhet mot kvinnor (likt många surpuppor här på forumet) verkar inte heller ha några problem med osminkat ansikte.

Jag har själv aldrig använt sminkprodukter och min hud tackar mig för detta då den knappast mår bra av tilltäppta porer orsakat av främst foundation och liknande gifter som främjar akne.

Som en del kloka härinne redan påpekat så går det också att få en alldeles utmärkt lyster på hyn utan spackel med hjälp av ett sunt leverne och särskilda kosttillskott för en optimal frisk hud vilket även inkluderar rosiga kinder och naturligt röda läppar.
Citera
2019-09-26, 15:37
  #158
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Osminkat! Mitt ex var ung och var naturligt fin i hyn, nuvarande är äldre och ser fin ut med bara lite babypuder (hon hävdar att hon får glansig hud annars). Båda är filipinas så dom har ju fin ljusbrun hud.
Citera
2019-09-27, 20:16
  #159
Medlem
En kvinna som tar hand om sin hy är alltid vacker utan smink.
Citera
2019-09-27, 21:14
  #160
Medlem
Ajembacks avatar
Tjejer/kvinnor är vackrast med lite eller inget smink. Såklart!
Citera
2019-09-27, 21:35
  #161
Medlem
StraightShooters avatar
Det andra könet får gärna sminka sig, men jag vill kontrollera varan utan smink innan jag ingår några avtal så att man inte köper grisen i säcken så att säga. En vacker person av andra könet behöver knappast sminka sig heller, bra hud, vackra ögon och ett kvinnligt långt hår räcker långt.
Citera
2019-10-01, 15:11
  #162
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nej. 99% av kvinnor är helt enkelt fula utan smink.

Idiot!
Finns inget värre än översminkade brudar.
Vissa ser värre ut än barn som sminkat sig till påskkärringar🤮
Citera
2019-11-01, 12:08
  #163
Medlem
Smink och filter kan illustrera den fulaste haggan till att uppfatta som snygg

Vissa kan verkligen inte sminka sig.

Alla snygga människor behöver inte använda smink eller mycket smink för att förgylla sitt utseende.

SÅ allting beror på om man faktiskt är snygg ellr inte, hur mycket smink som behövs.
Citera
2019-11-01, 17:59
  #164
Medlem
Det beror väl på förutsättningarna. Jag kan tycka att en del naturligt ljusa tjejer vinner massor på lite mascara. Grejen är väl mer att det är deras val, inte mitt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback