Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-08, 20:11
  #1
Medlem
Har tröttnat på smink och på det där fejkade, typiska sminkansiktet. Vad är det för fel på vanlig hud? Vad tycker ni män? Tittar ni bara på ögonfångarna eller kan ni uppskatta lite mer naturliga kvinnor?
Citera
2018-10-08, 20:14
  #2
Medlem
franges avatar
Nej. 99% av kvinnor är helt enkelt fula utan smink.
Citera
2018-10-08, 20:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nej. 99% av kvinnor är helt enkelt fula utan smink.

Utveckla gärna.
Citera
2018-10-08, 20:17
  #4
Medlem
jag använder bara läppstift alla(nästan) säger jag är vacker
Citera
2018-10-08, 20:18
  #5
Medlem
sparvsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Har tröttnat på smink och på det där fejkade, typiska sminkansiktet. Vad är det för fel på vanlig hud? Vad tycker ni män? Tittar ni bara på ögonfångarna eller kan ni uppskatta lite mer naturliga kvinnor?
Jag tycker oftast att smink förstör men det bygger ju på att själva ansiktet är vackert. Det finns en del tjejer med lättare acne som kör osminkat och ändå ser snygga ut men det beror just på att ansiktsformen är vacker. Har du ett mediokert ansikte så behöver du inte använda alla hjälpmedel, kanske räcker med något som livar upp ögonen (om du tror att du behöver det).
Citera
2018-10-08, 20:18
  #6
Medlem
Det är extremt få kvinnor som passar lika bra utan som med smink, iofs skitfula kvinnor blir inte bättre med smink. Men samtidigt så helsminkade kvinnor är inte attraktiva pga sminket, det ska finnas skönhet som inte behöver spacklas över, det är sällan attraktiva kvinnor behöver tjocka lager.
Citera
2018-10-08, 20:21
  #7
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Har tröttnat på smink och på det där fejkade, typiska sminkansiktet. Vad är det för fel på vanlig hud? Vad tycker ni män? Tittar ni bara på ögonfångarna eller kan ni uppskatta lite mer naturliga kvinnor?

Det funkar för mig. Jag är dock inte i en position att vara kräsen.
Citera
2018-10-08, 20:22
  #8
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Jag går både utan och med smink, bryr mig inte så mycket och det är ingen som påpekat att jag är ful heller såattee
Citera
2018-10-08, 20:24
  #9
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Jag går både utan och med smink, bryr mig inte så mycket och det är ingen som påpekat att jag är ful heller såattee
Vad påpekar de då?
Citera
2018-10-08, 20:25
  #10
Medlem
Jag uppskattar alla sorters kvinnor, men tycker nog mest om naturliga kvinnor. Eller kanske dom sminkar sig, fast jag inte ser det.
Måste erkänna att jag inte är någon smink expert.
Citera
2018-10-08, 20:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Det funkar för mig. Jag är dock inte i en position att vara kräsen.

Haha ok, om killarna börjar gråta imorgon så skickar jag ett PM ;-)
Citera
2018-10-08, 20:25
  #12
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Har tröttnat på smink och på det där fejkade, typiska sminkansiktet. Vad är det för fel på vanlig hud? Vad tycker ni män? Tittar ni bara på ögonfångarna eller kan ni uppskatta lite mer naturliga kvinnor?
Det där är ju löjligt, går du utan BH också då det är "naturligt" eller vad menar du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback