Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-10-08, 22:26
  #37
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Ska du ta till sådana drastiska metoder så är det mycket bättre att röka på och låta hungern göra sitt...

Njaaa jag lämnar up haha
Citera
2018-10-08, 22:28
  #38
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Vad har du ätit idag? Skriv upp varje brödskiva och allt annat här. Smör på brödet?

Vad har du gjort under dagen? Skolan? Jobb? Gym? Sprungit?

Det går inte över en vecka att gå upp mycket i vikt.

Dricker du mycket alkohol. Så finns även risken att du mättar magen. Och äter mindre mat. Det är absolut ingen garanti att man blir överviktig av mycket alkohol drickande.

Men svara på frågorna högst upp.

Idag har jag ätit 2st baguetter, 1 mcfeast o stor pommes, köttfärs o spagetti, chips o dipp och kakor😂😂 haha låter så äckligt när man rabblar upp allt..
Citera
2018-10-08, 22:58
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Nej det är inte trams. Jag har testat det mesta! Vissa perioder har jag ätit mycket för att sedan ge upp efter nån månad och sen har jag försökt igen.
Hade inte gjort denna tråd om jag inte hade haft problem med att gå upp liksom.

Stannade i vikt och längd när jag kom in i puberteten, börjar bli väldigt jobbigt nu när flera år passerat utan någon förändring

Lägg av nu din pantade jävel! Grädde och chips var det som gällde.
Styrketräning, muskler och fett bygger snygga former på formlösa.

Sluta med undanflykter och trams. Mindre godis och mer grädde, ok!
Trolljävel.
Citera
2018-10-08, 23:24
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Idag har jag ätit 2st baguetter, 1 mcfeast o stor pommes, köttfärs o spagetti, chips o dipp och kakor😂😂 haha låter så äckligt när man rabblar upp allt..


1 paket kakor?
En helt påse chips? En hel dipp, 2,5 dl gräddfil?
En stor tallrik köttfärssås med spaghetti? Eller ett kattfat?

Ja det där borde du gå upp i vikt på. Om du ligger på liknande produkter dagligen, och med att det är ja på frågorna ovanför.



Sen beror det på hur mycket du gör av med. Med allt från vad du jobbar med. Springer 1 mil per dag?

Gör du av med mer än du äter, så kommer du inte gå upp i vikt.

Sen tycker jag du ska kombinera med träning. Och bygga lite muskler samtidigt. Det är långt ifrån alla som får jämnt med fett på kroppen. Du vill inte bli smal med en kanonkula på magen!

Varför lämnar du up? Tjack?

Om du har sömnproblem. Så skulle du kanske kunna få mirtazapin för det. Det går alla upp på.

Men det är ingen bra väg att ta!

Käka frukost lunch, middag. Och med lite andra saker mellan som grädde och glass.
Citera
2018-10-09, 18:27
  #41
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
1 paket kakor?
En helt påse chips? En hel dipp, 2,5 dl gräddfil?
En stor tallrik köttfärssås med spaghetti? Eller ett kattfat?

Ja det där borde du gå upp i vikt på. Om du ligger på liknande produkter dagligen, och med att det är ja på frågorna ovanför.



Sen beror det på hur mycket du gör av med. Med allt från vad du jobbar med. Springer 1 mil per dag?

Gör du av med mer än du äter, så kommer du inte gå upp i vikt.

Sen tycker jag du ska kombinera med träning. Och bygga lite muskler samtidigt. Det är långt ifrån alla som får jämnt med fett på kroppen. Du vill inte bli smal med en kanonkula på magen!

Varför lämnar du up? Tjack?

Om du har sömnproblem. Så skulle du kanske kunna få mirtazapin för det. Det går alla upp på.

Men det är ingen bra väg att ta!

Käka frukost lunch, middag. Och med lite andra saker mellan som grädde och glass.

Lämnar up för jag har tidigare använt droger, ganska längesen nu
Jag tar faktiskt mirtazapin just nu, var ganska hungrig första veckan men inte längre
Citera
2018-10-09, 21:15
  #42
Medlem
borrizs avatar
Häver du i dig sprit för att gå upp i vikt ts, kommer du troligen att dra på dig en rejäl fettlever
-ingenting annat.
Citera
2018-10-19, 16:30
  #43
Medlem
Om du nu vill prova att öka i vikt med hjälp av alkohol hade jag druckit 3.5or som vatten
Citera
2018-10-20, 01:47
  #44
Medlem
drunkenCrusaders avatar
Skulle rekommendera att du går in på Gymgrossistens hemsida och kolla efter "gainers" under kosttillskott och leta upp något pulver med hög kalori och proteinhalt. Har självt varit smal genom hela mitt liv och under det senaste året har jag ökat i vikt 10kg+ tack vare gainers. Kom bara ihåg att du inte ska ersätta måltider med detta pulvret, ta det mellan måltiderna för att öka vikten.
Citera
2018-10-20, 08:32
  #45
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex-spelar
Om du nu vill prova att öka i vikt med hjälp av alkohol hade jag druckit 3.5or som vatten
En folköl som måltidsdryck är alltid bra.

Att dricka folköl som vatten?
-Nej tack, efter andra flaskan, så smakar det -just vatten.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback