Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-08, 15:56
  #1
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Jag har extremt svårt att gå upp i vikt! Jag är väldigt smal och liten i storleken o jag stör mig på de som fan!
Nu för tiden ska man ha några extra kilon för att vara fin verkar det som..

har försökt allt! Har ätit som en häst men inget hjälper!

Nu till frågan, jag tänkte om jag dricker oftare så kanske det hjälper? Dricka till varje måltid och sånt! Vin eller sprit?? Vad går man upp mest av

Låter idiotiskt, i know. Men jag är desperat, mår så jävla dåligt av att vara så smal som jag är.. vill ha mer fett på kroppen men inget hjälper ju!
Citera
2018-10-08, 16:00
  #2
Medlem
I samband med alkohol fet mat å snask kroppen bearbetar alkoholen först pga kroppen ser alkoholen som ett värre hot än fett.
Citera
2018-10-08, 16:02
  #3
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ät rätt och träna. Du kommer vara alkis och ha lever skador innan du går upp i vikt med hjälp utav sprit.
Citera
2018-10-08, 16:06
  #4
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Drick en flaska Baileys om dagen - lite dyrt kanske, men fet lär du bli.
Citera
2018-10-08, 16:06
  #5
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ät rätt och träna. Du kommer vara alkis och ha lever skador innan du går upp i vikt med hjälp utav sprit.

Gillar inte ens sprit, så kommer tvinga i mig det.
Träna o äta bra mat har jag redan försökt!
Just nu äter jag väldigt mycket kolhydrater men det hjälper inte.

Kommer inte bli någon alkis, jag hatar egentligen alkohol haha
Citera
2018-10-08, 16:07
  #6
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Drick en flaska Baileys om dagen - lite dyrt kanske, men fet lär du bli.

Ne usch! Baileys är ju äckligt
Citera
2018-10-08, 16:08
  #7
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Öl borde vara mer effektivt.
Citera
2018-10-08, 16:09
  #8
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Ne usch! Baileys är ju äckligt

Drick öl då.
Citera
2018-10-08, 16:11
  #9
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Kör på 2-3 eller 4 liter läsk om dagen istället!

Borde ju garanterat ge större resultat när det gäller viktuppgång, och hälsofarorna är inte lika farliga som om du skulle dricka samma mängd sprit dagligen.

Dricker du massa sprit och öl kommer du bara bli bakis och illamående och inte kunna äta lika mycket som tidigare = du kommer gå ner ytterligare i vikt.

Undantaget är väl om du har råd att varje dag ligga i sängen och beställa hem snabbmat(För laga mat kommer du inte orka). Men detta lär i längden ge dig stora hälsoproblem. Det bästa alternativet är nog att äta regelbundet och mycket, men ändå ha en inte alltför stillasittande livsstil. Du får helt enkelt tvinga i dig större portioner varje dag även om det tar emot. Med tiden lär det gå lättare, och då menar jag inte att det tar 4-5 dagar, utan snackar om månader.
__________________
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-10-08 kl. 16:15.
Citera
2018-10-08, 16:11
  #10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Finns inge sexigare än en brud med ölmage.. good luck
Citera
2018-10-08, 16:11
  #11
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Skit i alkoholen. Käka en stor påse chips om dagen plus en halv eller en liter gräddig glass. Eller drick en liter vispgrädde om dagen?!?!
Citera
2018-10-08, 16:15
  #12
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Skit i alkoholen. Käka en stor påse chips om dagen plus en halv eller en liter gräddig glass. Eller drick en liter vispgrädde om dagen?!?!

Har testat den metoden med.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback