2025-08-22, 23:11
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vad menar du??? Fick frågan om vilka kända restauranger som Mannerström startat....

Läs bakåt i tråden så ser du att frågan gäller den avlidne kändiskocken som omnämndes som stjärnkock trots att han aldrig fick någon stjärna.

Såhär skrev jag i inlägg 101:

"Nu gick Crister Svantesson bort nästan 80 år gammal. Stjärnkock skrivet Exprrssen, det är väl att ta i lite?"
Senast redigerad av Ringhals3 2025-08-22 kl. 23:13.
Citera
2025-08-22, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Läs bakåt i tråden så ser du att frågan gäller den avlidne kändiskocken som omnämndes som stjärnkock trots att han aldrig fick någon stjärna.

Såhär skrev jag i inlägg 101:

"Nu gick Crister Svantesson bort nästan 80 år gammal. Stjärnkock skrivet Exprrssen, det är väl att ta i lite?"
Tja men tråden handla om Mannerström... Och jag svarade på vilka krogar i Gbg som han gjort som blivit stora. Svantesson var ju med på Johanna. Jag har inte sagt något annat.
Citera
2025-08-23, 08:02
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Tja men tråden handla om Mannerström... Och jag svarade på vilka krogar i Gbg som han gjort som blivit stora. Svantesson var ju med på Johanna. Jag har inte sagt något annat.

Ptecis, men det var ingen som frågat efter det.
Citera
2025-08-23, 11:05
Medlem
Citat:
Det hade säkerligen blivit en om stjärnorna hade delats ut mer än i Stockholm på den tiden restaurangen var som bäst!

Om, det magiska ordet...eftersom det var så får vi aldrig veta.
Inte heller om jag vunnit OS om jag sprungit fortare..

/Dick
Citera
2025-08-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick109
Om, det magiska ordet...eftersom det var så får vi aldrig veta.
Inte heller om jag vunnit OS om jag sprungit fortare..

/Dick
Nej men det var ändå en av Europas mest populära restauranger..... Hade Guiden funnits i Gbg på den tiden hade dom säkerligen hamnat där med 1 eller 2 stjärnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in