Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 22:35
  #1
Medlem
QwertySalms avatar
Hej kära Flashbackare!

Jag tänder som de flesta män gör på lättklädda kvinnor. En smak vi har haft det i vår släkts generationer, och min storasyster tänder på lättklädda män.

Jag behöver er hjälp här på Flashback. Vart i Stockholm kan jag hitta och kontakta lättklädda kvinnor och när? Jag ska nämligen resa till Stockholm nu under veckan som kommer och jag behöver verkligen er hjälp.

Skriv seriösa svar tack
Citera
2018-10-07, 22:38
  #2
Medlem
megacoolmans avatar
På närmsta badhus? Om inte araberna har tagit över alla iofs.

Den lokala väderprognosen avslöjar att du nog inte hittar några lättklädda utomhus.
Citera
2018-10-07, 22:39
  #3
Medlem
Deckard-Cains avatar
De självklara svaret är ett badhus, där får du brottas med flertalet afganska män om tjejerna uppmärksamhet.

Annars är du 2 månader för sent ute..
Citera
2018-10-07, 23:37
  #4
Medlem
I Stockholm hittar du bäst lättklädda kvinnor vid närmaste H&M-reklamskylt. Lycka till!
Citera
2018-10-08, 09:31
  #5
Moderator
Sun Rulers avatar
Provar att flytta tråden från resor till forumet för fetischism. Får se om moderatorerna där vill ta emot den. /Moderator
Citera
2018-10-08, 18:25
  #6
Medlem
Annars finns det ju ett antal strippklubbar. Själv tycker jag Heartbeat är givande.
Citera
2018-10-08, 18:44
  #7
Medlem
eromasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertySalm
Hej kära Flashbackare!

Jag tänder som de flesta män gör på lättklädda kvinnor. En smak vi har haft det i vår släkts generationer kolla med släkten är väl ett hett tips då, och min storasyster tänder på lättklädda män. Då går hon lämpligen till blue vision eller manhattan de erbjuder bägge två lättklädda villiga män

Jag behöver er hjälp här på Flashback. Vart i Stockholm kan jag hitta och kontakta lättklädda kvinnor och när? Jag ska nämligen resa till Stockholm nu under veckan som kommer och jag behöver verkligen er hjälp. Ibland finns det lättklädda kvinnor på ovanstående ställen om du har ork att vänta.

Skriv seriösa svar tack

prövade att skriva in svaren i ovanstående text hoppas de syns
Citera
2018-10-10, 08:11
  #8
Medlem
QwertySalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Provar att flytta tråden från resor till forumet för fetischism. Får se om moderatorerna där vill ta emot den. /Moderator

Vet inte om det är en fetischism att gilla lättklädda kvinnor som heterosexuell man.
Tror snarare att det är allmännt naturligt att som man tända på lättklädda kvinnor i någon form och för heterosexuella kvinnor är det tvärtom (att de naturligt tänder på lättklädda män).
Citera
2018-10-11, 13:42
  #9
Medlem
Buffymyloves avatar
Tex bdsm- klubben abzint. Ska på en klubb där i helgen. Brukar ioförsig inte vara helt avklätt, men ganska.
Citera
2018-11-04, 12:17
  #10
Medlem
på sommarn stranden annars badhus, dock så måste man nog gå rätt tider då tjejerna är där och inte försöker undvika afghanerna.
Citera
2018-11-06, 22:43
  #11
Medlem
Ilimitados avatar
I Rinkeby finns Sveriges mest lättklädda kvinnor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback