Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 21:41
  #1
Medlem
jag undrar om man köper tysksprit och kör det genom en platstbrännare skulle man då få starkare sprit ut?.

denna frågan är enbart till de som provat inte de som gissar och har läst om det.
bara för att du är medlem i flashback betyder inte att alla vill ha din input som n00b.
Citera
2018-10-07, 21:48
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av n0entry
jag undrar om man köper tysksprit och kör det genom en platstbrännare skulle man då få starkare sprit ut?.

denna frågan är enbart till de som provat inte de som gissar och har läst om det.
bara för att du är medlem i flashback betyder inte att alla vill ha din input som n00b.

Varför provar inte du själv?
Citera
2018-10-07, 21:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n0entry
jag undrar om man köper tysksprit och kör det genom en platstbrännare skulle man då få starkare sprit ut?.
Ja.

Citat:
denna frågan är enbart till de som provat inte de som gissar och har läst om det.
bara för att du är medlem i flashback betyder inte att alla vill ha din input som n00b.
Om du är ute efter gratissupport där du kan ställa krav på vilka som får svara är Flashback fel forum.
Citera
2018-12-04, 03:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Ja.


Om du är ute efter gratissupport där du kan ställa krav på vilka som får svara är Flashback fel forum.
ville undvika tomtar och troll men den lätta gick inte.
förstår att fb är fel väg för infomationsutbyte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback