Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-10-27, 16:20
  #37
Medlem
kaminochos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nästa år har Wolodarski fått sparken & flyttat till New York för att jobba på någon judisk tankesmedja.

Ja, det kan inte vara länge kvar till att han tar sitt pick och pack och drar vidare efter genomfört uppdrag.

Gissar att han är persona non grata i Israel precis som sin kumpan i brott, Soros, så då återstår egentligen bara staterna.
__________________
Senast redigerad av kaminocho 2018-10-27 kl. 17:07.
Citera
2018-10-27, 16:31
  #38
Medlem
LuluBrooksies avatar
DN är en tidning som inte ens duger som skithuspapper eller i fågelns bur.
När de sist, för ett par år sen, ringde mig för att locka tillbaka mig som prenumerant (efter att under ett helt år endast läst nöje, krogliv och löst korsorden,) så gav jag dom några väl valda ord till varför jag inte längre vill vara prenumerant. Sen dess har de inte ringt tillbaka!
Citera
2018-11-20, 22:14
  #39
Medlem
Vedklyvens avatar
DN har senaste tiden intensifierat sina anti-SD kampanjer.

Exempel från dagens DN:
- Johan Croneman: SVT:s "Agenda" svalde Jimmie Åkessons megabluff.

- "SD vill styra auktoritärt och tysta journalister" (stor svart rubrik med ful bild av Åkesson)

- "Avhoppad SD-politiker blir politisk vilde." (kommunpolitiker)

Tror verkligen Wolodarski o co att detta har någon effekt på väljarna?
Citera
2018-11-24, 03:45
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
I nyhetsfabriken på DN verkar det betraktas som något skumt med fastighetsägare som hyr ut lokaler till SD. DN var en jättebra tidning för 20 år sedan men nu sitter man och fabricerar nyheter och gör hönor av fjädrar. Som i valrörelsen när man ständigt tog in förintelseöverlevare för att skriva om sin rädsla för SD och att det stora stödet för dem underförstått innebär att 30-talet står inför dörren


Ja precis det finns inga journalister i Sverige utan enbart aktivister.
Citera
2019-05-03, 19:36
  #41
Medlem
duqus avatar
I dag kröp så Wodolarski tillbaka:

DN har inte menat att beskriva Johan Lundberg såsom han – och andra enligt vad Johan Lundberg erfarit – läst DN:s publiceringar. DN ifrågasätter inte att en sådan felaktig tolkning som anges ovan orsakat honom skada och tidningen beklagar detta uppriktigt.

DN välkomnar att parterna kunnat reda ut denna tvist och inte vidare behöver belasta rättssystemet ytterligare med frågan.
https://www.dn.se/nyheter/fortalspro...h-dn-avslutad/

....Julia Ceasar måste ligga på golvet och garva nu
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback