Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-10-08, 07:45
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Först och främst kommer du vara du vara en knarkare om gräset legaliseras i vilket fall. Vad fan tror du att det är din idiot? kvarg?

Droger ändrar människor. Det finns inget att göra åt. Däremot kan man göra ett aktivt val att inte förtjäna döden.

Så med din logik, är alla som brukar alkohol alkisar. Sjäv gör jag ingen skillnad, då alkohol är en väldigt potent drog, men der hör inte hit. De flesta pratar om alkohol och droger.
Citera
2018-10-08, 11:12
  #62
Medlem
Suprahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Så här dåligt kan livet gå när man bara läser några rader.

Vad försöker du säga?

Din rubrik på tråden handlar om att missbrukare oftast är är hemska människor.
Den kopplingen gjorde du för att 90% av de som har ASPD missbrukar?
Eller för att (enligt din studie) har 40-50% en axis II diagnos (detta är inte samma sak som ASPD)?

Vad menar du ens? Vet du ens själv vad du menar? Mongo.
Citera
2018-10-08, 11:13
  #63
Medlem
Suprahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Haha, ja jävlar. Läste själv länkarna slarvigt. Hade vi kunnat lägga ner tråden i ett tidigt stadium.

Ja den herren har inte alla hästar i hagen direkt. Idiotisk TS.
Citera
2018-10-08, 16:53
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Först och främst kommer du vara du vara en knarkare om gräset legaliseras i vilket fall. Vad fan tror du att det är din idiot? kvarg?

Droger ändrar människor. Det finns inget att göra åt. Däremot kan man göra ett aktivt val att inte förtjäna döden.

ALLA erfarenheter ändrar på människor. Jobb, utbildning, vänskap, förhållanden, sjukdomar, olyckor, uppenbarelser, osv.

Att vara samma person när man är 30 som när man var 10 är att vara en idiot, per definition.

(edit: omformulerat till trevligare ton, förhoppningsvis)
__________________
Senast redigerad av XrayCharles 2018-10-08 kl. 17:14.
Citera
2018-10-08, 20:24
  #65
Medlem
Barbarmannens avatar
Förlåt att jag inte har svarat tidigare, speciellt Suprah verkade få riktigt rage av ämnet. Kanske ännu en ASPD som är triiiiiggad. Skrev aldrig i trådtiteln att jag INTE fick tala om generella siffror gällande missbrukare, det jag skrev var att ASPD är missbrukare. Eller skrev jag väl?
Citera
2018-10-08, 22:07
  #66
Medlem
SkadeskjutenEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Förlåt att jag inte har svarat tidigare, speciellt Suprah verkade få riktigt rage av ämnet. Kanske ännu en ASPD som är triiiiiggad. Skrev aldrig i trådtiteln att jag INTE fick tala om generella siffror gällande missbrukare, det jag skrev var att ASPD är missbrukare. Eller skrev jag väl?

Ganska uppenbart varför du trollar om just detta. liten i stora stygga världen.
Citera
2018-10-08, 22:24
  #67
Medlem
Hehe om du ser missbrukare som "ofta" hemska människor så säger det mer om dig. Trolla på du
Citera
2018-10-11, 00:58
  #68
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
ALLA erfarenheter ändrar på människor. Jobb, utbildning, vänskap, förhållanden, sjukdomar, olyckor, uppenbarelser, osv.

Att vara samma person när man är 30 som när man var 10 är att vara en idiot, per definition.

(edit: omformulerat till trevligare ton, förhoppningsvis)
Ok.
Citera
2018-10-13, 22:32
  #69
Medlem
Helt fel forum att skriva detta på. Dom flesta här har antisociala vanor, samt brukar droger. Försök att skriv något illa om droger eller gräs, och så får du många som försöker argumentera emot dig. Dom försöker bara normalisera sitt egna beteende.

Jag håller med om att folk som tar droger gör det för egoistiska skäl. Vissa går så lång att dom inte bryr sig om hur dom ser ut i andras ögon längre, och blir öppet missbrukare. Dom kan ha allt från asperger till antisocial personlighetsstörning.

Jag vet inte varför vi lägger pengar på folk som inte vill ändra på sig ändå. Bara onödigt.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback