Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 17:39
  #1
Medlem
Denoms avatar
Inlägget ifråga som blev raderat är (FB) Parkeringsförbud vid bensinmack, gå in och köpa något får stå där ändå? i tråden (FB) Parkeringsförbud vid bensinmack, gå in och köpa något får stå där ändå? där TS uttalar sig om parkeringsvakters rutiner i arbetet och jag frågar om han jobbar med att lappa bilar som var på just detta (då jag undrar var han fått den informationen ifrån).

Jag har försökt nå Emerain via PM och inte fått något svar, detta är löjligt då min fråga har direkt relevans för huruvida det TS talar om i första inlägget faktiskt stämmer, men så har redan konstaterats sedan tidigare att Emerain gjort felaktiga bedömningar vilket bland annat jag startat trådar om förut så det kanske är Emerain som är olämplig.
2018-10-07, 18:51
  #2
Moderator
najass avatar
Följ rutinerna (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator. NYA instruktioner!

Inlägget raderades igår 19.10 alltså inte ens ett dygn sedan. Emerain har inte varit inloggad sedan 20.08 igår. Avvakta du svar och lös det med moderatorn. Skär det sig så starta en tråd enligt rutinerna dock inte här i Feedback som gäller Avstängningar och Bannlysningar ( som ju också delforumet heter), utan i huvudforumet Om Flashback.

Denna låses

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback