Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-05-27, 03:15
  #25
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Märkligt lite SD-aktivitet inför euvalet 2019. Kanske känns den kampen mindre motiverande och mindre egen.

SD-väljare skiter i EU-valet. Och innerst inne så gör även partiledningen det.

Det är faktiskt inte konstigare än så.
Citera
2019-05-29, 07:50
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
SD-väljare skiter i EU-valet. Och innerst inne så gör även partiledningen det.

Det är faktiskt inte konstigare än så.
Ändå blev de 3de största parti, precis som i valet.

EU-vurmarna i FP-L fick rätt få platser med tanke på att de brinner för EU.
Citera
2019-08-18, 14:56
  #27
Medlem
Man kan undra hur nästa SD-kampanj på Flashback kommer att se ut... jag spår många nyggningar, sleepe-konton som går igång och en intensiv nyhetsflöde av irrelavanta saker partiledaren för SD gör eller inte gör.

Plus, nyhetsflödet får understöd av undermåliga nyhetssajter pumpade på utländska sponsorer som vill SD växa.
Citera
2019-08-26, 01:27
  #28
Avstängd
krauthammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Frågan är enkel Hur tycker ni pro-SD kampanjen i Flashback fungerade under senaste valrörelsen? Var den bra? Lyckades den mobilisera anhängare?

Själv tyckte jag den för mycket på det hela var ju en bubbla, det talades om bli största partiet osv. Det var också uppenbart att många bedrev propaganda, speciellt nyreggade och sleeper-konton.

Jag är inte sverigedemokrat men om jag vore en del av denna rörelse,skulle jag fokusera på 2-3 sakfrågor istället för att rasa mot allt hela tiden.

1) mer pengar till tullverket så att vi kan säkra våra gränser mot tex invandring och vapensmuggling
2) fler poliser mot gängvåldet och hårdare straff för tex kniv,vapenbrott
3)skärpta lagar mot vardagsbrott: misshandel,våldtäkt, kortbedrägeri,idkapning, you name it.

Genom att rikta in sig på de små frågorna så kan man hela tiden vidga nätet utåt till att omfatta sådant som merparten av befolkningen vill se.


Men: Tror man att det räcker med att säga att invandrare är anledningen till alla problem, då polariserar man väljare istället för att ena dem.
För vem kan egentligen vara emot fler tulltjänstemän som säkrar våra gränser?
Citera
2022-02-17, 13:23
  #29
Medlem
Kommer vi se en SD-kampanj med samma frenesi som 2018 i Flashback i år?
Citera
2022-02-17, 13:25
  #30
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Kommer vi se en SD-kampanj med samma frenesi som 2018 i Flashback i år?

hoppas jag inte , gav mig falska förhoppningar och sen gick det ändå som väntat åt helvete.
Citera
2022-02-17, 13:27
  #31
Medlem
Jag läste forumet då och det var riktigt pinsamt, de kan nog de flesta hålla med om. Man trodde på 25 procent och sen när verkligheten kom ikapp började man böla och skrek valfusk.

Det vore nog bättre om Flashbackare undviker 'kampanja' om de vill att Sverigedemokraterna ska bli större. Stor del av svenska folket skrattar åt desinformationen och konspirationsteorierna.
Citera
2022-02-17, 13:33
  #32
Medlem
Det mest uppenbara i denna tråd är alla dessa vänsterglobalister som man känner igen här på FB, som nu ser sin chans att än en gång ta tillfället i akt och smutskasta SD... grattis!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback