Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-22, 02:40
  #145
Medlem
Trilskans avatar
It's a good pain.

QUOTE=libben|65799424]Den är även jobbig för folk som gör den på rätt sätt.[/quote]
Citera
2018-11-22, 04:48
  #146
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Förlåt mig, men att säga att tyngdlyftare många gånger är starkare än styrkelyftare i böj kan väl inte tolkas annat som ett generellt påstående att tyngdlyftare är starkare i böj. Speciellt inte i samband med ditt sista resonemang om bröstträning..

Sen har jag pratat generellt hela tiden, det är du som började prata om elit och de bästa.

Men om du inte menar att tyngdlyftare generellt är starkare i böj än styrkelyftare så har vi inget att diskutera längre. Men om du tror det så menar jag på att du har fel av tidigare nämnda anledningar.
Men snälla, nej det gör det inte. Att tyngdlyftare många gånger är starkare än styrkelyftare måste inte ens betyda att de är starkare i mer än 10% av fallen. Många är inte samma som majoritet. Du förstår inte det? Du har hela tiden lagt ord i min mun och diskuterat om nåt jag inte skrivit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback