Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-06, 01:23
  #1
Medlem
Blaobars avatar
Vad tror ni Flashbacks sista tråd kommer handla om?
Allt som skapats måste ju en dag få sitt slut.
Citera
2018-10-06, 01:26
  #2
Medlem
explodesleachess avatar
Antingen om hur kvinnor under 180cm inte får ligga eller idioten som postar att han är en 18årig blond kvinna som gillar att bli "tagen i skitan".

Sedan försvinner Flashback plötsligt då censuren i Sverige blir total, utan förvarning.
Citera
2018-10-06, 01:30
  #3
Medlem
Maymons avatar
Intressant fråga må jag säga. Men jag har faktiskt inte en jävla aning men jag har mina aningar om att skrivbordsarmén som vanligt kommer posta något meningslöst svammel i underforumet Integration och invandring, det är ett som är jävligt säkert.
Citera
2018-10-06, 01:33
  #4
Medlem
Blaobars avatar
Tror det blir av en allvarligare karaktär, något allvarligt läcker ut till allmänheten och de rådande makter som styr blir helt enkelt tvungna att stänga ner hemsidan.
Något stort visar sanningen som startar en konflikt som leder till ett inbördeskrig.
Någon form av attack känns som det sista vi får veta av.

Heller så tröttnar folk helt enkelt till slut och inser att internetforum är en passé från 90/00-talet.
Citera
2018-10-06, 01:36
  #5
Medlem
Antagligen något totalt random.
Min första tanke var en nyhetstråd om den nya fina censur-lagen som för gott skulle kunna stänga ner flashback, men lär ju hinnas postas en hel del annat innan så händer.
Kanske en tråd om ett nytt forum som öppnat som välkomnar FB-flyktingar.
Citera
2018-10-06, 01:39
  #6
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaobar
Tror det blir av en allvarligare karaktär
Ja det är nog förmodligen åt det rätta hållet. Typ - "Såg någon det jättestarka ljusskenet över Stockholmsområdet? Själv bor jag i utkanten och börjar bli riktigt orolig"

Citera
2018-10-06, 01:42
  #7
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissenissen
Kanske en tråd om ett nytt forum som öppnat som välkomnar FB-flyktingar.

Som sagt
Citera
2018-10-06, 01:47
  #8
Medlem
Blaobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maymon
Ja det är nog förmodligen åt det rätta hållet. Typ - "Såg någon det jättestarka ljusskenet över Stockholmsområdet? Själv bor jag i utkanten och börjar bli riktigt orolig"


Aliens! Eller ryssar…
Skulle ju kunna vara någon större naturkatastrof av gigantiska portioner, meteoritregn/komet eller liknande rymdsten. En ny isstid, eller kärnvapen. Innan 2040 är det definitivt borta!
https://res.cloudinary.com/jerrick/i...zqive89nrfs1j4
__________________
Senast redigerad av Blaobar 2018-10-06 kl. 01:59.
Citera
2018-10-06, 01:50
  #9
Medlem
Jogens avatar
Navelludd, varför är den alltid rosa nuförtiden? I min ungdom var den alltid blå, minns ni det? Sedan är allt skrivet och alla har tröttnat på skiten.

Eller Jesu återkomst

Eller så är den i något språk botar emellan, typ: 1001&&&&&&&&&&&&&!!==!==!=======
__________________
Senast redigerad av Jogen 2018-10-06 kl. 01:57.
Citera
2018-10-06, 01:53
  #10
Medlem
Maymons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaobar

Aliens! Eller ryssar…
Skulle ju kunna vara någon större naturkatastrof av gigantiska portioner, meteoritregn/komet eller liknande rymdsten. En ny isstid, eller kärnvapen. Innan 2040 är det definitivt borta!

Haha! Vi kan nog helt utesluta både aliens och ryssar faktiskt. Istiden tar nog alldeles för god tid på sig men kometer eller kärnvapen får man ju hoppas på såklart, gärna så snart som möjligt!
Citera
2018-10-06, 02:26
  #11
Medlem
kalkryggars avatar
Det beror lite på när. Innan 2030 så kan sista tråden handla om det förestående islamska kriget i Europa/världen. Är det efter 2040 så är det någon muslim som startar en glädjetråd om hur islam nu styr nästan hela Europa.

Efter 2050 så kommer Flashback vara omgjort så alla män kan starta en tråd (kvinnor är bannlysta från internet, datorer och således Flashback), men bara imamer kan svara. Sista tråden då kommer handla om att en man är så ledsen för att en av hans fruar trilskas och vill inte ligga när han vill. Han undrar om det kan vara så att det är bara för att hon endast är 10 år gammal och inte så van.
Imamen kommer svara att det inte har med åldern att göra då hon enligt Allah är i bästa åldern för en muslimsk man i 60 års åldern. Det är förmodligen så att hon har fått en dålig uppfostran. Så om han ger henne lite stryk när hon trilskas med att inte öppna benen så kan det lösa sig. Fortsätter problemet så skall han vända sig till hennes familj och så får pappan döda flickan.

Sen 2060 så har Islam och muslimer styrt världen i några år och allt kommer förfalla så ungefär då kommer internet sluta fungera och Flashback försvinner.

Så tror jag det kommer bli.
Citera
2018-10-06, 02:32
  #12
Medlem
Arthur Dents avatar
Hackergeni postar i IT-säkerhet.

Rubrik; Haha, fnulade ut en kod som kanske kan döda internet, testar nu, ge respons.

Svar; Det händer int
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback