Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 19:48
  #253
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Pep erkänner ju i post match intervjun att man inte har någon klar straffskytt när aguero går ut. Självklart ska man ha en intern rangordning om vem som tar straffar. Och den ska bestämmas av tränaren. Enligt mig iallafall. Pep får ta på sig att man inte vann.
Citera
2018-10-07, 19:51
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Nej inte alla. Finns lag där spelarna får göra upp och bestämma själva med varandra. Men visst borde vara förbestämt. Alltid.
För att det ska fungera måste det ju finnas en hierarki där vissas åsikt är mer värd än andras. Hur skulle det se ut om spelarna stod och slogs om bollen?
Citera
2018-10-07, 19:55
  #255
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
För att det ska fungera måste det ju finnas en hierarki där vissas åsikt är mer värd än andras. Hur skulle det se ut om spelarna stod och slogs om bollen?
Det såg du ju idag? Och vi har sett förut hur spelare bråkar om straffar. Vissa tränare har ingen bestämd straffskytt utan där spelarna själva bestämmer sådant. Och det är därför city går ifrån dagens match med 1 poäng snarare än 3.
Citera
2018-10-07, 20:20
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Det såg du ju idag? Och vi har sett förut hur spelare bråkar om straffar. Vissa tränare har ingen bestämd straffskytt utan där spelarna själva bestämmer sådant. Och det är därför city går ifrån dagens match med 1 poäng snarare än 3.
Jag ser aldrig på fotboll.
Citera
2018-10-07, 21:12
  #257
Medlem
Förstår inte riktigt varför Klopp nöjer sig med 1p hemma mot laget som kommer utmana om titeln? Salah skulle ha byts ut senast min 60, jag hade även bytt ut Henderson. In med Sturridge och Shaqiri för lite kreativitet.
Citera
2018-10-12, 20:33
  #258
Medlem
JMGLs avatar
Cfc ser fortsatt bra ut
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback