Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-05, 16:20
  #25
Medlem
Man kan ju undra om hon verkligen känner någon verklig attraktion till honom när han ställer upp på sådant här? Antar att han är en manlig feminist eller något, hade faktiskt vill sätta mig ned med en sådan snubbe och fråga varför de gör såhär, är de bara väldigt vekliga? Och att sedan ställa upp i statlig media också.

Jag tror varierande politiska krafter vill att svenska män ska alla bli som denna Nicklas men i verkligheten kommer det aldrig gå, många killar och män vill förbli normala, sunda och en del även machomän - så är det bara!
Citera
2018-10-05, 16:25
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Härliga prioriteringar! Landet är på väg att gå åt helvete med ökad brottslighet och minskad poliskår. Sjukvården är på väg att total kollapsa men då ska vi ge mer pengar till mens...

Det är naturligt att dekadensen är som värst före kollapsen, om man ska dra liknelsen från antikens Rom... Sverige peakade väl någon gång under 60-talet, varför skulle folk då göra bot nu när de haft så många år tidigare på sig?
__________________
Senast redigerad av har 2018-10-05 kl. 16:28.
Citera
2018-10-20, 13:22
  #27
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2018-10-20, 13:28
  #28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
HAHAHAHA!! Du söte tid.

Freak paraden bara fortsätter. Sätter denna rakt bredvid Byggnads och deras fittmössefoto.

Jag undrar när första dokumentärfilmen kommer om f d Cucks. Det måste vara djupa psykologiska mekanismer som leder fram till dessa val och en dag kommer många komma ur sitt tillstånd, som förmodligen är ett slags depression eller psykos.
En film hade säkert kunnat bli intressant.

Stefan Jarl lever fortfarande, kanske kan han gör en dokumentär.
"Dom kallar oss Cucks"
Citera
2018-10-20, 13:42
  #29
Medlem
Herregud, finns det någon gräns för hur lågt vissa svenska "män" kan sjunka?
Citera
2018-10-20, 15:39
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Herregud, finns det någon gräns för hur lågt vissa svenska "män" kan sjunka?

Nej, i egenskap av att jag själv är svensk man som hatar cucks måste jag tyvärr konstatera att det ej finns någon botten för hur lågt många av mina landsmän kan sjunka. De upphör aldrig att förvåna en.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En film hade säkert kunnat bli intressant.

Stefan Jarl lever fortfarande, kanske kan han gör en dokumentär.
"Dom kallar oss Cucks"

Hahaha, klockrent namn.
Citera
2018-10-20, 15:50
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Kulorna tillhör redan mensan, de hänger så bra där de gör av praktiska, livsuppehållande-, samt förvaringsskäl. För det kan ändå vara bra att ha en option på innehållet från just sin egen lilla omensa. Hen skulle bara våga snitta av sig hela pungen!
Fast feministkvinnor adopterar ju hellre.
Citera
2018-10-20, 16:43
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Fast feministkvinnor adopterar ju hellre.

De är cuckar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback