Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-13, 06:06
  #25
Medlem
GormDenGamles avatar
Clint hade med alla åtta barnen på premiären, något som aldrig har hänt förut.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...er-Laurie.html
Citera
2019-01-13, 13:12
  #26
Medlem
Geomeisters avatar
Någon som sett The Mule än? Har den släppts på bio än?

Här kommer en jobbig, men intressant video omkring filmen: https://www.youtube.com/watch?v=netDnlVVAlc

Tydligen har filmen setts av många trots väldigt lite kommersiellt omkring filmen. Innehåll i filmen har gjort att stora namn som Christian Bale, Spike Lee och Robert De Niro blivit förbannade, men Clint står stadigt med sin ålder och inkomst så han bryr sig inte. Titta!
Citera
2019-01-13, 13:24
  #27
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Någon som sett The Mule än? Har den släppts på bio än?

Här kommer en jobbig, men intressant video omkring filmen: https://www.youtube.com/watch?v=netDnlVVAlc

Tydligen har filmen setts av många trots väldigt lite kommersiellt omkring filmen. Innehåll i filmen har gjort att stora namn som Christian Bale, Spike Lee och Robert De Niro blivit förbannade, men Clint står stadigt med sin ålder och inkomst så han bryr sig inte. Titta!
Vad ere dem blev förbannade på? rasism?
Citera
2019-01-13, 13:29
  #28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Vad ere dem blev förbannade på? rasism?
Förbannade för att Clintan inte hatar Trump.
Citera
2019-01-13, 14:05
  #29
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Spike Lee

Haha, vem är egentligen förvånad att han är arg över filmen?
Citera
2019-01-13, 23:58
  #30
Medlem
Hwals avatar
Hade tänkt se The Mule på bio nästa vecka, verkar intressant.
Citera
2019-01-14, 11:49
  #31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Hade tänkt se The Mule på bio nästa vecka, verkar intressant.

Samma här, ska försöka att ta mig till biografen och se den på stor duk för att stötta Clintan och att det eventuellt kan vara det sista (hoppas ej) han gör.
Citera
2019-01-29, 23:06
  #32
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Vad ere dem blev förbannade på? rasism?

Det är nog ingen som är upprörd för något i filmen, den är väldigt tam. Det där klippet säger att hans film "krossade" de (antagligen var den väl mer framgångsrik än deras filmer) och sen sägs det att Hollywood-eliten (som Eastwood tydligen inte är en del av) ogillar honom (på grund av att han stöder Trump). Så det syftades inte specifikt på Christian Bale, Spike Lee eller Robert de Niro, om inte jag missade något senare, det var ganska outhärdligt att lyssna på så jag gav upp efter några sekunder.
Citera
2019-01-30, 15:40
  #33
Medlem
Geomeisters avatar
Någon som sett The Mule än. Vad tycktes? Jag tycker Clint Eastwoods senaste produktioner varit kompetenta, men kanske inget att att skapa kö till bio över.
Citera
2019-01-30, 16:13
  #34
Medlem
Slottsherres avatar
Otroligt kul med en ny film där han även agerar. Jag tröttnar aldrig på hans nuna.
Men jag befarade att han blivit allvarligt senil när han förvirrat gaggade om Trump. Tidigare var han ju en riktigt vettig republikan. Nen så illa däran var han tydligen inte. Skönt!
Han har tydligen snyggat upp historien och gjort den mera sentimental, men det är klart att den måste ses.
Citera
2019-01-30, 23:48
  #35
Medlem
Jag såg the Mule på bio ikväll och Clint Eastwood levererar kvalite som vanligt.
Otroligt skön och rolig film.
Go stämning i biosalongen.
Som vanligt ingen PK-propaganda i Clints filmer.
Det är en del symbolik i filmen som syftar på hur sjuk världen är idag.
Clint är en Vit man helt klart.
Citera
2019-02-06, 00:08
  #36
Medlem
Elementarts avatar
Jag såg den igår efter jobbet, håller med de flesta här i omdömet. En skön film o Clintan levererar. Han var riktigt charmig i den här rullen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback