Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-13, 17:35
  #1
Medlem
milks avatar
Länkningen funka inte ....Men den heter PACKARD BELL PB250GBEXT och finns på Elgiganten för 1200:-!!

Funderar på den, funkar den bra eller? Tror den ligger på 7200 rpm!
Citera
2006-02-13, 17:49
  #2
Medlem
Själv skulle jag nog aldrig köpa en hårddisk eller annon datorprodukt från Elgiganten, men smaken är som baken.

Att Packard Bell tillverkade hårddiskar visste jag inte heller. Men prova att dra en sökning på till exempel pricerunner och se vad andra kunder har sagt om produkten, eller sök på google så kanske du hittar mer

EDIT: det var ju en extern hdd, länkningen fungerade för mig iaf

hårddisken
Citera
2006-02-13, 17:54
  #3
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Själv skulle jag nog aldrig köpa en hårddisk eller annon datorprodukt från Elgiganten, men smaken är som baken.

Att Packard Bell tillverkade hårddiskar visste jag inte heller. Men prova att dra en sökning på till exempel pricerunner och se vad andra kunder har sagt om produkten, eller sök på google så kanske du hittar mer

EDIT: det var ju en extern hdd, länkningen fungerade för mig iaf

hårddisken

Hej, okej, jag har faktist sökt utan resultat...Jaa, det är en extern, glöämde nämna det...!!
Citera
2006-02-13, 17:58
  #4
Medlem
Jadu, jag har aldrig ägt en packard bell hdd.. Men den duger nog..
Citera
2006-02-13, 18:11
  #5
Medlem
milks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Jadu, jag har aldrig ägt en packard bell hdd.. Men den duger nog..

Mm, säkert, för den kostar typ 14-1500 i butik...!!Det där var ju ett intrneterbjudande!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback