Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-04, 15:27
  #1
Medlem
ElectroSwings avatar
Hej
Jag har ett 64gb sd kort som har gått sönder i plasten och jag har sökt febrilt efter någon som lagar detta, antingen om jag kan köpa själva plasten och byta själv eller någon som gör sånt?
Citera
2018-10-04, 15:40
  #2
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Hej
Jag har ett 64gb sd kort som har gått sönder i plasten och jag har sökt febrilt efter någon som lagar detta, antingen om jag kan köpa själva plasten och byta själv eller någon som gör sånt?
Var i plasten har det gått sönder? Menar du i själva kontakten eller i plasten runt om.
Citera
2018-10-04, 16:33
  #3
Medlem
Millediablos avatar
Köp nytt och för över datan på studs, 300kr är det väl värt. Lagning av sd-kort kommer inte att bli bra.
Citera
2018-10-05, 10:50
  #4
Medlem
ElectroSwings avatar
Det är i plasten runt om.. känns inte värt att köpa nytt och kasta detta. Det är ju som sagt bara plasten som är trasig. Jag får försöka disikera ett gammalt skit kort och plantera in det i. Tänkte om någon gjorde liknande tjänster. Men nej det är inte farligt dyrt att köpa nytt men däremot onödigt om jag ändå kan laga detta kortet. Jag har fler kort men vill inte kasta det iallafall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback