Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-04, 00:26
  #1
Medlem
Nuthouse44s avatar
Jag kan inte streama cmore på min nya tv. Felmeddelande om att jag måste ladda ner senaste versionen av webbläsaren. Försöker göra det men det fungerar inte. Testat med datorn via hdmi. Och nätet på tvn. Jag förstår det inte då Dplay och Nyafilmer fungerar bra. Vad gör jag flr fel och går det att lösa problemet? Mkt tacksam för svar.
Citera
2018-10-04, 00:39
  #2
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Har C-more ens en app för din smart-tv?
Har för mig att jag bråkade med en väns TV med just C-more när han köpt ny TV men det här var säkert 6-7 år sedan det borde dom fixat nu.
Citera
2018-10-04, 01:09
  #3
Medlem
Nuthouse44s avatar
Men om jag gör som felmeddelandet säger så borde det väl gå. Varför går det med Dplay osv. Kan inget om denna tv. Hur laddar jag ner appar till teven? 🙄
Citera
2018-10-04, 04:02
  #4
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Kolla först om cmore har en app till din tv.

Om inte så lär du inte kunna titta på cmore, eftersom det inte stöds via TVns webbläsare.

Kan du inte gå in på cmore appen på din telefon och streama det därifrån? Brukar finnas en ikon, som på tex youtube
Citera
2018-10-04, 06:37
  #5
Medlem
Mackan52s avatar
Bra, ta tillfället i akt och sluta titta på TV i en vecka så ska du se hur mycket roligare livet kommer bli.

När veckan är över är du avgiftad, har nya intressen som garanterat är vettigare än passiv, amerikansk, skitkultur. Datorspel, modellbygge, träning, vad som

Du kommer må bättre av ett liv utan TV och du kommer få mer pengar över till annat, spring TS, spring. Dörren till frihet från hjärnmördarmaskinen står öppen, ta chansen, spring och se aldrig tillbaka.

Du kan göra det TS, jag hejar på dig.
Citera
2018-10-04, 07:21
  #6
Medlem
Studsbolls avatar
Vad jag vet så har inte CMore en app för Andersson. Du får fixa chromecast istället.
Citera
2018-10-05, 01:34
  #7
Medlem
Nuthouse44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Bra, ta tillfället i akt och sluta titta på TV i en vecka så ska du se hur mycket roligare livet kommer bli.

När veckan är över är du avgiftad, har nya intressen som garanterat är vettigare än passiv, amerikansk, skitkultur. Datorspel, modellbygge, träning, vad som

Du kommer må bättre av ett liv utan TV och du kommer få mer pengar över till annat, spring TS, spring. Dörren till frihet från hjärnmördarmaskinen står öppen, ta chansen, spring och se aldrig tillbaka.

Du kan göra det TS, jag hejar på dig.



Jag brukar springa en mil och köra ganska hård styrketräning ca 1.5 timma på gymmet 3 ggr/v. Räcker det? 😁
Citera
2018-10-05, 01:36
  #8
Medlem
Nuthouse44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Kolla först om cmore har en app till din tv.

Om inte så lär du inte kunna titta på cmore, eftersom det inte stöds via TVns webbläsare.

Kan du inte gå in på cmore appen på din telefon och streama det därifrån? Brukar finnas en ikon, som på tex youtube

Men strama från min telefon till teven?
Citera
2018-10-05, 03:26
  #9
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuthouse44
Men strama från min telefon till teven?

Va?
Citera
2018-10-05, 12:59
  #10
Medlem
Nuthouse44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Va?

Hur streamar man från telefonen till teven?
Citera
2018-10-05, 23:03
  #11
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuthouse44
Hur streamar man från telefonen till teven?

Jag skrev ju det. Det brukar finnas en ikon med en TV på . Starta en video på tex cmore på din lur, sen tryck på TV ikonen. Eventuellt köp en chrome cast
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback