Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-31, 01:18
  #13
Medlem
Har nu höjt till 600 mg och mådde bra typ en vecka eller två. Nu har jag världens ångest och det känns som jag ska dö. Tar benzo för att lindra men blir så trött och vill bara sova. Är arg på mig själv att jag bad om en ny medicin! Det var bättre innan... Är rädd att läkaren vägrar skriva ut 1 mg Xanor igen. Hennes plan var att hitta en medicin som skulle ersätta benzon. Hon minskade den så fort hon kunde när jag sa att Lyrican hjälpte mot lite mot ångesten, helst hemma. Nu vägrar hon skriva ut 1 mg igen. Har sagt att jag vill sluta med Lyrica och dom skulle tänka... diskutera det. Skyller allt på mig och sa men det var ju du som ville få ny medicin!! Blir galen!!!
Citera
2018-12-29, 20:06
  #14
Medlem
Åt maxdos Lyrica i två månader pga svår nervsmärta. Åt även ssri. Märkte ingen skillnad i mitt mående. Ingen kick alls. Däremot mådde jag nåt fruktansvärt dåligt när jag trappade ut den, trots att det skedde långsamt. Influensasymptom, sängliggnde. Läst på många ställen att den är mkt svår att sluta med. Kommer aldrig ta den igen. Tänk er för innan ni börjar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback