Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-11-02, 22:35
  #37
Medlem
Han/hon som är i HS pannel just nu. Det är en transa va?
Citera
2018-11-04, 02:38
  #38
Medlem
Vadå ska vi seriöst vänta en timme innan Closing Ceremony börja? Riktigt dåligt planerat. Dom kunde väl ha något emellan.
Citera
2018-11-05, 09:39
  #39
Medlem
Opilus5500s avatar
Jag skrattade mycket av diablo3 mobil spel, de såg ut som en riktig flopp! man ska ha i åtanke att spelet görs utav annan spelstudio! Fortfarande sitter hela förra D3 team med något bakom låsta dörrar!! Jag rätt säker på ett Diablo4 men i vilken spelgren de blir,låter jag vara osagt! W3 lät intressant! De mycket Classic spel som kommer tillbaks även gamla Commander Qounqer 1 95 versionen ska återskapas av den forna leadesignaren 😊.
Citera
2018-11-05, 09:47
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Varför behöver Blizzard en egen konferans? Verkligen skit över allt. WoW är fortfarande sub-based. Diablo är stendött som franchise. Hots blöder pengar, varför satsar man fortfarande på detta? Overcrapwatch blöder spelare till fortnite, och ja HS har mjölkas så mycket som man kan. Ingen var hypad över HS nya expac.

Att sedan folk betalade för att se skiten....

Tror faktiskt folk betalar å se på skiten just för dom får exklusiva grejer till spelen, spelar själv HS och tror man fick någon speciell baksida till sina kort...yay...
Hade man inte fått exklusiva saker till spelen så tror jag färre kollat faktiskt.

Sen har tyvärr Blizzard gått ner sig rejält, kanske dags för att komma med ett helt nytt spel än bara mjölka de gamla.
Citera
2018-11-13, 14:46
  #41
Medlem
Fenjal888s avatar
Väcker denna tråden till liv igen, just då jag har lite funderingar kring Diablo 4.

En bekant sa innan Blizzcon att de kommer announca Diablo 4, och jag skrattade mest och sa "nej, de kommer de inte". Jag fick till svar "jo, de har ändrat sig. De kommer announca!". I mina ögon är detta mest lösa rykten som Blizzard ALDRIG sagt någonting om.

Nu efter Blizzcon så snackas det om att Diablo "got pulled from Blizzcon in the very last minute". Vad BASERAS detta på? Är detta någon helt manufakturerad historia från förhoppningsfans? Eller grundar det sig i något över huvud taget? Det är så utbrett så det verkar som att flera är helt säkra på detta, men om man ser till Blizzard har Diablo 4 aldrig nämnts.

Så ... rykten om Diablo 4. Är det helt bogus eller finns det någon som helst sanning i detta?
Citera
2018-11-19, 21:55
  #42
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Väcker denna tråden till liv igen, just då jag har lite funderingar kring Diablo 4.

En bekant sa innan Blizzcon att de kommer announca Diablo 4, och jag skrattade mest och sa "nej, de kommer de inte". Jag fick till svar "jo, de har ändrat sig. De kommer announca!". I mina ögon är detta mest lösa rykten som Blizzard ALDRIG sagt någonting om.

Nu efter Blizzcon så snackas det om att Diablo "got pulled from Blizzcon in the very last minute". Vad BASERAS detta på? Är detta någon helt manufakturerad historia från förhoppningsfans? Eller grundar det sig i något över huvud taget? Det är så utbrett så det verkar som att flera är helt säkra på detta, men om man ser till Blizzard har Diablo 4 aldrig nämnts.

Så ... rykten om Diablo 4. Är det helt bogus eller finns det någon som helst sanning i detta?

Finns en intervju som Ryker gjorde under blizzcon med Allen Adham & Dan Elggren. https://www.youtube.com/watch?v=ygq5nAwCCBk&t=1366s spola fram till 5:42 framåt, De rätt tydligt att blizzard jobbar med Diablo IV och Diablo2 HD eller forsättning för diablo3. Allen adham är ju en legend inom blizzard North, dessutom är han chef över hela Diablo teamet. Allen små ler ju när han säger att de har multi projekt som jobbas på fortfarande, som inte är vare sig till diablo3 switch eller Imortlal Diablo mobilen, och poängterar att projekten är fortfarande unkowns.
__________________
Senast redigerad av Opilus5500 2018-11-19 kl. 22:13.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback