Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2019-07-19, 01:08
  #25
Medlem
Sjukt pinsamma små fjärt inlägg du lägger ut på fyllan och Dr. Kalkyr!

Men å andra sidan, tänk er en värld där man inte hade kunnat lätta på hjärtat lite
Citera
2019-07-19, 17:54
  #26
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kalkyr
Jag älskar ditt genomtänkta drickande. Att kunna hålla balansen på den tunna tråden som heter alkohol är en konst väldigt få lyckas bemästra

Att kunna blanda & dricka olika sorters alkoholhaltiga drycker utan att det går åt skogen är fantastiskt då en jämn fylla är det bästa som finns!
Det är egentligen inte så "genomtänkt", det handlar mer om att inse att "det finns en dag i morgon också". Man måste inte dricka upp allt idag. Man kan planera för en mysig fyllekväll i morgon också.
När man börja känna att man fått vad man tål så går man och lägger sig, och drömmer om nästa dags sköna fylla. Hur svårt kan det vara?
Citera
2019-07-24, 18:57
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det är egentligen inte så "genomtänkt", det handlar mer om att inse att "det finns en dag i morgon också". Man måste inte dricka upp allt idag. Man kan planera för en mysig fyllekväll i morgon också.
När man börja känna att man fått vad man tål så går man och lägger sig, och drömmer om nästa dags sköna fylla. Hur svårt kan det vara?

För den långsiktige är det mycket enkelt, men för den kortsiktige är det omöjligt, vi småsinta vill bara vara avdomnade kvällen ut. Kosta vad det kosta vill!

Den kortaste beskrivningen jag kan ge är- så länge jag inte dricker något eller har nånting drickbart i handen när jag väl börjat dricka är ängslan att få dricka något enormt även fast jag är redigt berusad.
Citera
2019-07-30, 18:21
  #28
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Bra skrivet. Hyfsad humor
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback