Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-02, 14:27
  #1
Medlem
Murkelpurkels avatar
Hejsan jag har en SEAGATE extern HDD på 1.5TB, den funkade klockrent några månader, men har efter en tid sen slutat låta mig lägga över material till den.
Det tar också jävligt lång tid att föra över saker ifrån den till C disken på datorn.
Jag får ett felmeddelande [Ogiltig MSOS funktion] när jag försöker lägga över filer till den.
Någon som vet vad felet är?

Tack på förhand.
Citera
2018-10-02, 14:40
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Svårt att säga. Men har du utfört en analys av HDD? Kontrollerar om HDD har någon eller flera defekter. Verktyg för detta finner du på Hiren´s BootCD.
Citera
2018-10-02, 15:08
  #3
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Svårt att säga. Men har du utfört en analys av HDD? Kontrollerar om HDD har någon eller flera defekter. Verktyg för detta finner du på Hiren´s BootCD.

Nej det har jag inte, jag undrar om den pajjat när jag tappat den i golvet några gånger...
Håller på att formatera om den just nu iallfall. det tar jävla lång tid men får se om det blir någon skillnad efter det.
Citera
2018-10-02, 15:11
  #4
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Nej det har jag inte, jag undrar om den pajjat när jag tappat den i golvet några gånger...
Håller på att formatera om den just nu iallfall. det tar jävla lång tid men får se om det blir någon skillnad efter det.

Haha, jag undrar om du inte är något på spåret där! Var den igång när den åkte i backen?
Citera
2018-10-12, 04:33
  #5
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Haha, jag undrar om du inte är något på spåret där! Var den igång när den åkte i backen?
Nä inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Har hänt när jag plockat upp den ur ryggsäcken nån gång och så liksom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback