Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2018-12-28, 18:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Zitt: jag lånar din tråd då jag tidigare har skrivit i den.

Jag hade totalt köpt 30gram av en välkänd vendor som huserar på DM.

Några dagar tidigare provade jag på att röka 0,3gram Amanita i pipa. Jag fick inte ut någonting av det annat än att jag blev lite snurrig i huvudet.

Min mängd: 10gram Amanita för första gången och då är jag man och väger 100kg.


Jag käkade upp mängden inom 40 minuter, sent på kvällen då jag inte visste hur det skulle slå.
Amanita smakar med sin jordiga smak inte särskilt dåligt i jämförelse med andra svamp-sorter.

Efter två timmar känner jag mig plötsligt illamående och blir tvungen att springa ut till toaletten.
Jag har inte varit så här illamående på många herrans år så det kändes underligt.

Därefter så förändras synfältet till ett gungande hav som också Zitt påpekade i sin rapport.
Det snurrar i huvudet och jag bestämmer mig för att gå och lägga mig då klockan har slagit midnatt.
I sängen så inser jag att hjärtat bultar som bara den och jag har aldrig tidigare varit med om sånt här.
Obehagligt är bara förnamnet då jag trots allt koncentererar mig och försöker att inte snea på trippen.

Under en halvtimmes tid fortsätter hjärtat att bulta som fan och samtidigt så upplever jag en del mystiska CEV:s. Sedan återstår bara bultandet som försvagas till sist där det känns som att hjärtat går på absoluta lågvarv. Jag stiger upp och dricker mjölk då jag inser att kroppen är förgiftad och att mjölk är det enda bra motgiftet.

Sedan lägger jag mig ner igen i sängen med hjärtat, fortsatt bultande och jag känner mig orolig men koncentrerad på trippen. Jag måste ha förlorat medvetandet en stund då det svartnar för ögonen även om det känns som att jag har somnat.

När jag kommer till sans igen så hör jag samma, långsamma takt på hjärtslagen och jag inser att jag har varit avsvimmad. Efter en timmes tid så återgår hjärtrytmen till det normala igen och jag blir lugnare till sinnet och somnar om igen.
Spännande. Låter lite farligt att göra det där ensam.
Citera
2018-12-28, 19:42
  #14
Medlem
Nochillss avatar
Jag ville bara poängtera att det är ingen lek att ta 10 gram+ Amanita även om den är vältorkad.
Märkligt att du kunde ta det lugnt chilla efteråt med din sitter...

Har läst på nätet om folk som drabbats av akut hjärtsvikt på 15 gram Amanita. Det är absolut inte ofarligt även om kroppen orkar med en låg hjärtrytm.

Upplever trots allt att jag har fått ett helt annat flow eller i kroppen alltsedan trippen där jag har blivit piggare än förut. Nu kör jag också med andra droger för att bla bryta en depression men Amanita är i särklass den mest potenta av dessa.

Föredrar hellre att ta 3-4 gram för att känna av djupare stadier till vibration av den fysiska kroppen för att försöka uppnå astral projektion.
Citera
2018-12-30, 01:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag ville bara poängtera att det är ingen lek att ta 10 gram+ Amanita även om den är vältorkad.
Märkligt att du kunde ta det lugnt chilla efteråt med din sitter...

Har läst på nätet om folk som drabbats av akut hjärtsvikt på 15 gram Amanita. Det är absolut inte ofarligt även om kroppen orkar med en låg hjärtrytm.

Upplever trots allt att jag har fått ett helt annat flow eller i kroppen alltsedan trippen där jag har blivit piggare än förut. Nu kör jag också med andra droger för att bla bryta en depression men Amanita är i särklass den mest potenta av dessa.

Föredrar hellre att ta 3-4 gram för att känna av djupare stadier till vibration av den fysiska kroppen för att försöka uppnå astral projektion.
Har svårt att tro att du fortfarande känner effekter av det du tog sist. Piggare och bättre flow som du säger har nog att göra med att du bröt ett mönster kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback